Meisje (16) overleden na ongeluk N286

Toegevoegd: 28-05-2015, 19.30 uur

SCHERPENISSE - Het meisje dat vanochtend zwaargewond raakte bij een ongeluk in Scherpenisse is overleden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Het meisje, 16 jaar oud en afkomstig uit Scherpenisse, stak rond 07.50 uur op de fiets de Poortvlietsedijk (N286) tussen Scherpenisse en Poortvliet over. Daar werd ze aangereden door een personenauto die richting Poortvliet reed.

Het meisje moest worden gereanimeerd en is uiteindelijk met de traumahelikopter overgebracht naar het Erasmusziekenhuis in Rotterdam vervoerd. Haar toestand was op dat moment zorgwekkend. Ze is aan het eind van de middag overleden.

Zie ook:
- Meisje gereanimeerd na ongeval

Karin (29-5-2015 om 07:53)
CEREBRUS; Gelukkig is er wel een God, die de familie kan troosten, beter dan wie dan ook. Dat wens ik de familie en chauffeur dan ook van harte toe.
Fam. (29-5-2015 om 07:49)
als er geen God bestond is dit leed niet te dragen. We wensen de familie, chauffeur en allen die rondom haar heen stonden Gods onmisbare nabijheid en troost toe.
Ed (29-5-2015 om 07:47)
Ik wens de familie van dit meisje heel veel sterkte met dit verlies. Maar ik wil ook de chauffeuse van de auto heel veel sterkte wensen, het is vreselijk als je dit overkomt en blijft je je leven lang bij.
m (29-5-2015 om 07:37)
Beste familie en vrienden en verdere familie, en ook de chauffeur van de auto, ik wens jullie allen Gods ondersteuning toe met dit zware verlies, Hij kan jullie sterken in dit grote verdriet.
wim (29-5-2015 om 06:35)
Als je zoiets leest dan staat de wereld even stil als je kind verongelukt en op zon jonge leeftijd een einde komt dit moet je beleefd hebben om dat te begrijpen, ik wens de ouders en de famielje zo ook de chaffeur veel sterkte toe met dit verschrikkelijke verlies.
Adje (29-5-2015 om 05:45)
I wens de familie en vrienden veel sterkte. Wat en drama.