Zeer grote brand hotel Arnemuiden

Toegevoegd: 08-11-2015, 20.21 uur - Update: 08-11-2015, 21.52 uur
Foto 20 van 25

t is wat (10-11-2015 om 18:54)
heb jij het soms gedaan, haha? Wees blij en dankbaar dat je zelf een dak boven je hoofd hebt en in een vrij land leeft.... hoezo gun je anderen niet hetzelfde? ben je méér dan hen???
ha ha (10-11-2015 om 10:18)
mooi..... hier kunnen dus geen vluchtelingen meer in, dit zal echt niet het laatste gebouw wezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ikke (9-11-2015 om 18:17)
toeval ............al die grote gebouwen in vlammen op gaan, kunnen dus niet meer tijdelijk bewoond worden
kees (9-11-2015 om 08:03)
Zal zeer zeker aangestoken zijn, pand staat al jaren leeg en ze willen daar graag iets nieuws neerzetten. een sloopvergunning is nu niet meer zo moeilijk om te krijgen. @treurig, dit pand hoort daar niet er is in het verleden veel ophef over geweest. ik hoop dat er geen projectontwikkelaar op komt en dit stuk grond volzet met huisjes en een nieuw hotel.(als die nog niet bezig is) kortom niets terugbouwen en teruggeven aan de vrije recreant.
Ja-Ja (9-11-2015 om 07:10)
Dit is gewoon het makkelijks om van een gebouw af te komen. Geen gezeur meer en kunnen ze het afbreken. Zo zijn er veel panden in de brand gestoken door ???? en echt niet altijd door kinderen of zwervers. Het komt vaak goed uit voor bedrijven, personen of gemeentes. Er zullen er zeker wel meer volgen.
Treurig (9-11-2015 om 00:02)
En weer iets wat door brandstichting word vernield. Wat bezielen sommige mensen nou toch? Oke het stond leeg maar het hoorde er gewoon. Weer iets wat na jaren kapot is gemaakt door ws brandstichting. Hopelijk als het is aangestoken word diegene heel snel opgepakt! Triest en Treurig.