Man overleden na ongeluk op vissersschip

Toegevoegd: 21-11-2015, 15.27 uur
Door: Manfred Berrevoets

VLISSINGEN - De 46-jarige Arnemuidenaar, die vrijdag op een vissersschip aan de Visserijkade in Vlissingen ernstig gewond raakte, is vrijdag overleden. Dit heeft de politie zaterdag bevestigd.

De man raakte vrijdagmorgen vroeg bij werkzaamheden op het schip bekneld. Hij is naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht, waar hij is overleden.

De onderzoeksraad onderzoekt de oorzaak van het ongeval.

Zie ook:
Gewonde op vissersschip Vlissingen

wim (23-11-2015 om 07:19)
Wat een vreselijk ongeluk weer een dode in zeeland door een ongeluk,veel sterkte voor de nabestaande
Brian (21-11-2015 om 20:28)
Wat vervelend tragisch ongeluk ! Veel sterkte aan alle nabestaande toegewenst.
t Is vreselijk (21-11-2015 om 16:26)
Veel sterkte voor de nabestaanden!