Diverse ongelukjes tijdens wielerrit in Borssele

Toegevoegd: 13-05-2006, 22.53 uur
Door: Roland de Jong [Redactie HVZeeland.nl]

BORSSELE - Vandaag werd voor de eerste keer de wielerwedstrijd 'Omloop van de EPZ' gereden. Tijdens de wedstrijd gebeurden diverse ongelukken.

Slechts zeven minuten na de start deed zich de eerste valpartij voor. Bij dit ongeluk waren zo'n 15 renners betrokken. Bij de finish gebeurde ook een ongeluk, daar kwamen diverse wielrenners ten val. De wielrenners kwamen er voor zover bekend allemaal van af met wat lichte schaaf- en snijwonden.

De stichting MOS verzorgde de medische diensten tijdens de wielerrit.