Persoon overleden Goes, onderzoek gestart

Toegevoegd: 23-02-2016, 19.28 uur

GOES - De politie is dinsdagavond in Goes een onderzoek gestart nadat in een woning een persoon was overleden.

Het slachtoffer werd aan het einde van de middag gevonden in een woning op de hoek van de Nieuwstraat en de Opril Westwal. Dat gebeurde even voor 17.00 uur. Er werden twee ambulanceteams opgeroepen maar een reanimatiepoging mocht niet baten. Het slachtoffer overleed ter plekke. De ambulances zijn hierop vertrokken.

De politie startte vervolgens een onderzoek. Twee forensisch onderzoekers en een arts van de GGD Zeeland hebben in de woning onderzoek verricht. Over hoe het slachtoffer precies is komen te overlijden is nog geen informatie beschikbaar.

Volgens omstanders is de woning waarin het slachtoffer is overleden het pand waar vrijdag 5 februari een inval werd gedaan door het flexteam van de politie. Die actie draaide om het verkopen en kopen van harddrugs. Destijds werden negen personen opgepakt. In het pand zouden meerdere kamers worden verhuurd dus of de politie-inval ook daadwerkelijk op hetzelfde 'adres' plaatsvond is niet duidelijk.

Zie ook:
- Negen aanhoudingen bij drugsactie Goes (06-02-2016)
Flexteam pakt persoon op bij Kapelle (05-02-2016)