Honden speuren naar vermiste Vlissinger

Toegevoegd: 28-02-2016, 13.12 uur
Foto 13 van 15

prof2 (29-2-2016 om 21:36)
@Proffessionals dat heb je mooi gezegd. Ik hoor jullie over kosten praten. Gelukkig zijn er mensen die zich o.a. kosteloos en vrijwillig inzetten om te assisteren in dit soort situaties. Dan heb ik het natuurlijk over de vrijwilligers van de brandweer en de RHWZ. Wat zou nederland zijn zonder vrijwilligers! Trots op jullie! Maar wat is het verschrikkelijk voor de familie om zo lang in onzekerheid te moeten leven. Ik wil hen heel veel sterkte en kracht toewensen.
t Is wat (29-2-2016 om 16:16)
Professionals: helemaal mee eens!!! Sterkte voor de familie ed, die nog steeds in onzekerheid verkeren...
P (29-2-2016 om 10:37)
@Professionals, ik hoef niet te weten wie het is, Maar wat de situatie is en waarom dit zo groots wordt uitgepakt in een klein gebied zonder enige vondsten doet mij wel denken en twijfelen of er wel echt iets is gebeurt. En dmv signalementen en situatie schets kan je de zaak sneller oplossen, Maar zoals ik al zei, grof en duur materiaal en nog niks gevonden. Zal zeker niet gaan om iemand met een laag inkomen....om het maar netjes te houden.
r (28-2-2016 om 21:53)
Idd maak maak bekent zodat mensen weten wie het is of signalement
Professionals (28-2-2016 om 21:33)
@P: als een van jouw familieleden waarschijnlijk is verdronken, zou jij enige privacy dan ook niet waarderen? Waarom zouden de details van dit drama met de wereld gedeeld moeten worden, ter bevrediging van ieders nieuwsgierigheid? Ik vertrouw erop dat de professionals goede afwegingen maken ten aanzien van inzet van materieel en mensen. De familie heeft recht op duidelijkheid ten aanzien van hun dierbare, dat mag wat mij betreft best wat kosten. Inzet van materieel en mensen ten behoeve van voetbalwedstrijden mag wat mij betreft wel eens tegen het licht gehouden worden. Belastinggeld gebruiken om de hooligans in toom te houden, belachelijk. Die rekening mag naar de voetbalclubs waar ruim genoeg verdiend wordt om die kosten zelf te betalen.
P (28-2-2016 om 18:51)
Beetje vaag dit allemaal, het mag niks kosten met die sonar en die honden en aktie's. Maar een signalement of een verhaal erachter waarom dit op touw wordt gezet is iets teveel gevraagd?