Broer en zus bijna twee weken vermist

Toegevoegd: 16-03-2016, 17.04 uur
Karin en Willem worden sinds woensdag 2 maart vermist.
© Foto: Politie Zeeland / HVZeeland.nl

TERNEUZEN - De politie is op zoek naar een man die samen met zijn zus al sinds woensdag 2 maart wordt vermist. Dat is zojuist bekend gemaakt.

Karin Geertsma (54) is samen met haar broer Willem Geertsma vertrokken, vermoedelijk in een zwarte Peugeot 407 met het kenteken 63-RV-HJ. Volgens de politie hebben de twee vermoedelijk hun hond bij zich.

Karin heeft blond haar. Haar broer heeft donkerblond, kalend haar. Een uitgebreider signalement is niet bekend.

Panda (17-3-2016 om 21:30)
Een beetje vreemde reactie misschien hebben ze wel de lotto gewonnen, deze mensen kunnen wel verongelukt zijn, of door een misdrijf getroffen. Het zal je ouders, kinderen of welke familie maar wezen.
mar (17-3-2016 om 09:08)
We weten niet wat de achterliggende feiten zijn, niet dat we daar iets mee te maken hebben. Maar dat deze mensen verdwenen zijn zal een reden hebben en mogelijk dat degenen die hun zoeken dat wel weten, Aan de hand van de auto kunnen ze opgespoord worden. Foto's staan hierbij wat moet je dan nog meer verspreiden. Als men een kind zoekt en er staat wat de haarkleur is en hoe de lengte en de oogkleur schiet je weinig mee op.
albert (17-3-2016 om 05:06)
Wat een onzin elke x die zogenaamde verdwijningen en paar weken later staat er weeer op zeeland nieuws ze zijn weer terecht.. Die hebben gewoon de lotto gewonnen en zijn m gesmeerd naar buitenland ofzo haha, relaxrn op 1 of ander tropisch eiland misschien wel.. Gelijk zo'n drama maken !
Ad (16-3-2016 om 23:09)
Waar komen ze vandaan? (dan is er voor buurtbewoners eerder een link te leggen) Werken ze ergens of zitten ze op een hobbyclub, sportclub of doen ze iets anders in verenigingsverband? Ja, lieve politie, als je willen dat er geholpen wordt, zullen je ons ook moeten helpen met echt wel iets meer details dan alleen maar dat ontstellend magere 'signalement'. En dat pas na 14 dagen, Het lijkt er zo meestal wel op of er niet echt de wens is dat iemand wordt gevonden. Hoop op meer gegevens.