Nog twee arrestaties autobrand Middelburg

Toegevoegd: 21-03-2016, 10.41 uur

MIDDELBURG - Naar aanleiding van de autobrand aan de Zwerfruststraat in Middelburg zijn gisteren nog twee mensen opgepakt. Dat meldt de politie vanochtend.

De brand werd rond 21.10 uur ontdekt. Bij aankomst van de brandweer stond de voorzijde van de auto volledig in brand. De brand is vervolgens geblust. Gisteren werd al duidelijk dat er sowieso één persoon was opgepakt, maar later zijn nog twee anderen ook aangehouden.

Op aangeven van getuigen kon de politie direct een 26-jarige man uit Oost-Souburg aanhouden op verdenking van brandstichting. Een 21-jarige Middelburger die vanaf een afstandje herhaaldelijk ‘fuck the police’ richting de agenten te scandeerden en daarna wegrende is zichzelf later komen melden op het politiebureau. "Daar is hij aangehouden voor belediging. Ook wordt onderzocht of hij iets met de brandstichting te maken heeft", zo zegt de politie.

Ten slotte is ook nog een 18-jarige Middelburger in zijn woning aangehouden voor betrokkenheid bij de zaak. Er wordt nog verder onderzoek gedaan door de politie. Het drietal is ingesloten.

Zie ook:
Aanhouding bij autobrand Middelburg   (21-03-2016)

Middelburger (21-3-2016 om 16:23)
Toch iets om over na te denken dat er in Middelburg mensen rondlopen die niet erg bedeeld zijn van een gezonde dosis hersencellen. Je kan een auto in brand steken en stoere taal uitbraken richting politie maar je laat alleen maar zien richting samenleving dat je niet goed snik bent.