Gewonden en arrestatie bij brand Kortgene

Toegevoegd: 21-03-2016, 18.28 uur - Update: 22-03-2016, 11.25 uur
Foto 10 van 15

wim (23-3-2016 om 07:12)
Hier schrik ik niet van ik weet uit ervaring dat de controle in zijn geheel ontbreekt zo gebeurt ook dikwijls het weg lopen van die daar verblijven, daar moet zeer veel verbeterd worden
Heine (22-3-2016 om 18:32)
Je kan wel zien dat de meeste mensen niet weten wat zo,n instelling inhoud Het is geen jeugdgevangenis Niet zo negatief Tis voor jullie te hopen dat je kind het niet nodig heeft
Moeder (22-3-2016 om 08:46)
Tja ze zitten er niet voor niks, maar voor een dorp als Kortgene is het geen aanwinst. Heeft overigens nog lang geduurd voor er een dit soort dingen doet. Het lijkt een gesloten instelling maar dat geldt volgens mij alleen voor de mensen die er naar toe willen en niet de mensen die er wonen, die komen zo gemakkelijk buiten. Je komt ze te pas en te onpas tegen met hun a-sociaal gedrag.
Verrassing (21-3-2016 om 22:44)
Beste Ronald, wat wilt u nu eigenlijk zeggen? Dat we begrip moeten hebben voor de brandstichtingen van deze jongelui omdat ze al zo veel hebben meegemaakt? En dat het allemaal heel begrijpelijk is omdat we allemaal jong zijn geweest? U maakt een grapje, hoop ik? Uw bericht is namelijk niet heel duidelijk en gaat mijns inziens nergens over. Veel of weinig psychische problemen, brandstichting slaat nergens op. Afstraffen!!
ronald (21-3-2016 om 21:46)