Politie haalt jeugd van voetbalveld Kapelle

Toegevoegd: 24-03-2016, 20.03 uur

KAPELLE - De politie heeft vanmiddag op verzoek van de gemeente Kapelle enkele kinderen van een voetbalveld gehaald.

Dat gebeurde op het kunstgrasveld van voetbalvereniging V.V. Kapelle. Volgens de politie gebeurt het vaker dat mensen zonder toestemming het veld betreden. "Vandaag stond het hek open, maar toch is dit niet de bedoeling", aldus de Kapelse wijkagent op Twitter.

Eerder dit jaar werden er volgens de wijkagent ook vernielingen gepleegd bij het veld.

W. Kruit (25-3-2016 om 11:00)
Goed gedaan, gemeente Kapelle! Maak het beeld nu maar compleet door ze te bekeuren als ze op straat voetballen...
Bumper: (24-3-2016 om 23:19)
En maar klagen dat het ledental terugloopt, nou dat vind ik niet gek op deze manier, zet er een 65+ bij die dat graag doet, is zijn middag gevuld en die van de jeugd ook. KAPELLE was het he?, niet vergeten KAPELLE dus. stelletje klepzeikers Bumper:
Goesje (24-3-2016 om 21:05)
Vandalisme? Laat me niet lachen! Eerst de kinderen lekker maken dat er zoveel mogelijk op de velden moet worden gevoetbald omdat het veld ingelopen moest worden. Nu is het niet meer nodig en dan is dit een typisch Kapelse oplossing. Klasse!
P (24-3-2016 om 20:31)
Goede zaak, kinderen horen niet te spelen op voetbal velden. Laat ze lekker thuis achter hun spelcomputer of tv serie dood hun kostbare ogen trainen en hun hersenen trainen. Weg uit die gevaarlijke bevuilde frisse lucht en al dat groen, je weet nooit wie er in de bosjes zit.
El Sarcasm (24-3-2016 om 20:14)
Klasse! Dat moeten we natuurlijk niet hebben, jongeren die zich nog ouderwets met bal vermaken op het voetbalveld. Als je moet kiezen tussen jongeren die experimenteren met drugs of het criminele pad op gaan en jongeren die sportief bezig zijn is de keuze natuurlijk eenvoudig. Complimenten!