Woningbrand Nieuwerkerk eist leven

Toegevoegd: 25-03-2016, 04.27 uur - Update: 25-03-2016, 14.59 uur
Foto 3 van 20

Kor (26-3-2016 om 12:02)
Vreselijk, zo'n jonge vent nog die is overleden. Maak me zorgen over de teloorgang van de Brandweer. Op Dreischor b.v. waar de blusgroep helemaal verdwijnt op termijn. Duidelijk is wel dat ALLE hulp hier later zal komen dan gewenst. Telt een mensenleven dan helemaal niet meer ?
Edwin (25-3-2016 om 18:43)
Zierikzee had ooit een kar met een lange ladder maar nooit een ladderwagen.
JO JO (25-3-2016 om 10:54)
Wat is dit een vreselijk bericht, ongelofelijk, wil de nabestaanden dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen om dit zware verlies te dragen, maar ook voor de nazorg die deze mensen nog krijgen. Ook veel sterkte toegewenst voor de hulpverleners ook voor hen zal dit ook moeilijk zijn.
L (25-3-2016 om 10:14)
@ Anno, Zierikzee heeft nooit een ladderwagen gehad. Het staat in het Maatwerk rapport overigens wel in de planning dat Zierikzee in de toekomst een ladderwagen krijgt.
Anno (25-3-2016 om 09:56)
Echt heel erg dat dit is gebeurd!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden! Ook voor de hulpverleners. Wat moeilijk wat zwaar. Wat ik wel hoop is dat Nederland/Zeeland nu eens word wakker geschud of moeten er nog meer s.o. gaan vallen??? Een ladderauto van Goes naar Nieuwerkerk???? Een paar jaar terug stond er nog één in Zierikzee... Toch? Al die bezuinigingen bij de brandweer mensen wat erg, Zet je geld in op materiaal ipv weer een onzin post te gaan bouwen op plaatsen waar het niet nodig is. aub trek hier aub je les uit en open jullie ogen!!!! Anders zullen er nog veel meer onschuldige mensen het s.o. worden van de bezuinigingen waar wij als inwoners van Nederland/Zeeland niks aan kunnen doen.
Samantha (25-3-2016 om 08:48)
Veel sterkte voor de nabestaanden van het slachtoffer.