Boetes bij verkeerscontrole op Walcheren

Toegevoegd: 31-03-2016, 12.01 uur
Door: Manfred Berrevoets

MIDDELBURG - De politie heeft woensdag tussen 8.30 uur en 16.30 uur op verschillende locaties op Walcheren dynamische verkeerscontroles uitgevoerd. Daarbij zijn 29 bekeuringen uitgedeeld.

Agenten controleerden onder andere op de Nieuwe Vlissingseweg, de Kaaien en bij het industriegebied Arnestein. Er zijn zes bekeuringen uitgeschreven voor het niet handsfree bellen en negen boetes voor het niet dragen van de autogordel. Verder reed er een bestuurder door het rode licht en was er een voertuig met een verlopen APK.

Zeven automobilisten kregen een snelheidsbekeuring. Verder werd er een foutief kenteken gevoerd en produceerde een voertuig onnodig geluid. Een bromfietser werd op de bon geslingerd voor het niet dragen van de helm.

relaxt rijder, niks is fijner als dat. (31-3-2016 om 17:52)
keurig, het asociaal rijgedrag neemt hard toe...mensen zijn te haastig, en nemen het niet zo nou meer.Het erste is men weet niet meer wat afstand houden is. vraag me eigen wat voor soort mensen het zijn in hun auto die zo asociaal rijden in hett verkeer.
P (31-3-2016 om 13:40)
Als het echt om de veiligheid gaat doe je dit in bewoond gebied, Zoals woonwijken en winkel gebied. Als het om geld gaat dan doe je dit waar de meeste auto's langs komen. Jammer.
Gerard (31-3-2016 om 13:12)
Dat zjn er niet veel, die te hard hebben gereden op de Kaaien?? Ik loop er vaak, en als ik dan zie hoe hard de meeste rijden.. niet normaal!! Datzelfde geldt ook vooral op de Torenweg en de Schroeweg, waar je 50 mag. Sommige rijden er tegen de 100! Ga daar ook maar eens vaker controleren.
mv (31-3-2016 om 12:40)
Goeie actie! De pakkans is erg klein en zie het verkeer in de spitstijden soms rijden, als waanzinnigen.