Crossmotoren gestolen in Oost-Souburg

Toegevoegd: 04-04-2016, 18.04 uur

OOST-SOUBURG - Afgelopen nacht zijn in Oost-Souburg twee crossmotoren gestolen. De politie is een onderzoek gestart omdat recent al vaker crossmotoren zijn ontvreemd.

Volgens de politie stonden de beide motoren in een bus op een garageplein. "Het lijkt erop dat er op Walcheren recent meerdere crossmotoren worden gestolen en dat er mogelijk specifiek naar uitgekeken wordt", aldus de politie.

De politie is op zoek naar mensen die meer informatie hebben over de diefstallen.

Kees (5-4-2016 om 20:39)
gumblag, Het zijn crossmotoren van jonge kinderen hoor ! Die hier hard voor gespaard hebben. En dat laat jou koud ? Kinderen rijden met hun crossers niet op de openbare weg, die zijn serieus met hun sport bezig op een legale manier ! Jonge lui die op fietspaden crossen zijn geen serieuze crossers en geen lid van een motorsport vereniging. Even nadenken voor je iets roept voortaan graag ?
@ Albert (5-4-2016 om 11:57)
Als die mannen voor een wedstrijd op zondagmorgen vroeg weg moeten, of zaterdag. En ze starten die dingen om de bus in de komen....word jij dan met een glimlach wakker? Of pak jij ook je spullen op de dag dat je vertrekt naar Spanje pas in?
albert (5-4-2016 om 09:27)
Ja maar waarom zet je dan dure crossmotors in een bus op een plein ??? Dat zet je toch in een garage lijkt mij ? Als het dus al vaker gebeurt lijkt het meer verzekerings-fraude in mijn ogen.. Als je bij voorbaat al weet het vaker gebeurt ga je niet express nog meer motoren in busjes zetten lijkt mij
Panadero (4-4-2016 om 19:38)
Omdat ze niet op de openbare weg komen en dus ook geen kenteken hebben, zijn ze makkelijk te verhandelen al of niet in onderdelen. Door het hele land worden er met grote regelmaat crossmotoren gestolen, dus lijkt het mij wel duidelijk dat er specifiek naar uitgekeken wordt door het dieven gilde.
t Is wat (4-4-2016 om 18:54)
Reed de politie daarvoor als n gek door Souburg vanmiddag?
gumblag (4-4-2016 om 18:37)
"Die crossmotoren kunnen mij gestolen worden"; er wordt regelmatig met crossmotoren over het fietspad Zuidbeekseweg, met crossmotoren gereden. Gisteren nog; ik weet niet meer hoe laat. Hoewel dit bij de politie bekend is, is ingrijpen vooralsnog niet afdoende geweest, voor zover is ingegrepen. Het is triest voor de eigenaren van die motoren....