Weerbericht:
Vrij koel, af en toe zon en enkele buien.
Verkeersinformatie:
1 file van totaal 2 km

Vlaketunnel A58 dicht na ongeluk vrachtauto

Toegevoegd: 04-05-2016, 13.58 uur - Update: 04-05-2016, 15.59 uur
Foto 4 van 15

Foto's

Locatie op de kaart

Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750
Fred (6-5-2016 om 12:30)
Er is alleen maar voor de personenauto een berger geweest. De vrachtauto is op eigen kracht door een andere chauffeur weggereden. De tunnelbuis is volledig afgesloten geweest omdat de 2 rijstroken vervuild waren en er wandplaten op de vluchtstrook lagen. Ook omdat de mensen van de brandweer, politie, ambulance en technische personeel voor het opruimen veilig hun werk kunnen doen en gewoon weer thuis komen.
kritisch (5-5-2016 om 20:26)
Meneer Tramper Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. een berger koppelt de aandrijfas van de vrachtauto los. Plaatst er een zogenaamde trekboom tussen. Koppelt een remsysteem aan de te slepen auto en klaar is kees. Er zit een berger in Goes, ( die bergen al 60 jaar vrachtauto's en bussen en daar is het nog nooit een probleem voor geweest. Maar rijkswaterstaat wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en neemt een berger zonder verstand van zaken. en een vrachtauto moet je zeker niet achteruit de tunnel uitrijden. Zeker niet als je geen verstand van zaken hebt.
Kees Tramper (5-5-2016 om 12:25)
Wat een negatie mensen gelijk weer. De Nederlandse chauffeur had een hart aanval gekregen in de tunnel en kon zodoende niet doorrijden. Na medische hulp hebben anderen geprobeerd om de truck er achteruit uit te rijden . Hierbij en bij het ongeval is zware schade ontstaan aan de tunnel waarbij er brokken afvielen. De truck had geen power genoeg om achteruit de tunnel te verlaten. Een berger kan ook geen truck er uit slepen door de steile helling. Hoe wil je dan zon tunnel weer open gooien als er een geschaarde truck in staat. Dat duurt gewoon een tijd. Er moeten minimaal 3 of 4 zware bergers komen met extra power. Maar mensen klagen graag.. Heel veel sterkte voor se chauffeur en dere chauffeurs en familie van deze man
Roos (5-5-2016 om 08:53)
Eens met Claeys. Het is erg jammer en vervelend, dat als er een ongeluk gebeurd waarbij een vrachtwagen betrokken is, dat er dan altijd als eerste naar de chauffeur gewezen. Soms als men commentaar geeft doen ze net of ze er zelf bij waren, terwijl dat negen van de tien keer niet zo is. Er zitten ook veel goeie chauffeurs thuis dat klopt helemaal, maar ga dan niet andere hardwerkende chauffeurs in een kwaad dag licht zetten, door achteloos commentaar te geven. En idd wees blij dat de tunnel afgesloten was, als er iets vrij zou zijn gekomen, wil je daar ook niet aan bloot gesteld worden.
Beroepschauffeur (5-5-2016 om 06:51)
Wat een intellectueel commentaar weer. De vlake tunnel is toegestaan voor bepaalde categorie├źn gevaarlijke stoffen. En ja het was een goed opgeleide nederlandse chauffeur. Ook daar kan iets bij misgaan. Waar hij misschien zelf niets aan kan doen. @Albert. Misschien moet je eens een iets minder grote bek hebben. Want werk is er voor een goede nederlandse chauffeur die goede contactuele eigenschappen heeft en fatsoenlijk overkomt bij opdrachtgevers en hun klanten.
Claeys (4-5-2016 om 22:50)
Albert, ik weet niet hoe je erbij komt dat het een buitenlandse chauffeur is. Maar denk 1st es na voor je iets zegt of doet? Deze chauffeur is een Nederlander, die zijn werk goed doet. En dat de tunnel wordt af gesloten is nog al logisch volgens mij, je weet niet of er stoffen lekken en je zal maar met je auto over zo'n plaat rijden. En commentaar geven is altijd makkelijk. maar iedere automobilist zou es een dagje mee moeten rijden met een vrachtwagen, dan piepen ze wel anders. Want het zijn niet altijd de vrachtwagen chauffeurs die een ongeluk veroorzaken, ook de automobilisten kunnen er weg mee. Dus iedereen kijk naar je zelf eer je commentaar geeft op een ander AUB!
Cookie-instellingen beheren