Man rijdt opzettelijk man met kinderwagen aan

Toegevoegd: 09-05-2016, 10.57 uur

ZIERIKZEE - In Zierikzee heeft iemand een man en een kinderwagen aangereden. Volgens de politie gebeurde dat opzettelijk. De aanrijding vond eind maart al plaats maar een is vanochtend pas door de politie naar buiten gebracht.

De botsing op vrijdagmiddag 25 maart plaats bij een parkeerterrein aan de Baden Powellweg. Rond 17.30 uur was een 29-jarige man uit Oosterland bij zijn auto teruggekomen na het doen van boodschappen. Zijn baby, een jongetje, had hij net in het kinderzitje in de auto gezet toen er een personenauto aan kwam rijden.

De man had de kinderwagen, met onderin nog enkele boodschappen, naast zijn eigen auto gezet. De bestuurder van de andere auto, een Audi, wilde hier echter graag parkeren maar kon kennelijk niet het geduld opbrengen om even te wachten.

Er ontstond een woordenwisseling en op een gegeven moment reed de automobilist opzettelijk tegen de man uit Oosterland aan. Deze belandde hierdoor op de motorkap. Ook de (gelukkig) lege kinderwagen werd aangereden. Deze klapte tegen een betonnen rand. Toen de veroorzaker stopte, kon het slachtoffer van de motorkap af springen.

Het slachtoffer is diezelfde avond nog naar de huisartsenpost geweest. Daar werd een zwelling van het onderbeen geconstateerd. De inwoner van Oosterland heeft aangifte gedaan. De politie is op zoek naar getuigen.

Wasvrouwtje (12-5-2016 om 15:48)
Jan vind het een raar verhaal. Je hebt vast zelf geen kinderen gehad. Of je begrijp dus niet wat er aan de hand is. Stel als er een baby in de kinderwagen ligt, is dan de vader nog zijn schuld? We leven allemaal in de ego tijdperk. 3 dingen waar mensen rekening moeten houden wat niet word gedaan; Rust reinheid en regelmaat. Maar Jan weet kennelijk niet eens wat er echt gebeurd is.
Een moeder (12-5-2016 om 10:32)
Verstand gebruiken kunnen degelijke tuig niet. Beetje een kinderwagen omver rijden. Ben je helemaal van de pot gerukt? En notabene nog laf om de vader van het kind aan te rijden omdat die man zich loop te ergeren aan de kinderwagen die voor hem in de weg stond.zo.n man moet achter slot en grendel.
Agrssie (10-5-2016 om 09:19)
Geen geduld meer hebben, korte lontjes, aso gedrag word beloond want bij dashcam beelden word recht op privacy geschonden. Vanochtend reed ik op de fiets vanuit Grijpskerke naar Meliskerke een kleine witte auto aankomen deze reed netjes en was het eerste bij de versmalling aan de andere kant kwamen een staalblauwe Peugeot 106 en een Ford Fiesta ws zwarte oud model die asociaal al ver voor de versmalling op de andere baan reden. Die kleine witte auto werd zowaar van de weg gereden. Die persoon pikte dat niet keerde de auto en reed als een bezetene door het dorp schijnbaar. Niet normaal maar wel begrijpelijk want iemand met de dood bedreigen mag kennelijk hier in nederland
wim (10-5-2016 om 06:53)
Mensen die zulke streken uithalen mogen niet onder de mensen gerekend worden om zoiets uit te halen en niet de moet op kan brengen om even te wachten ik vind dit zeer onfatsoenlijk om zo te keer te gaan.
Jan (9-5-2016 om 19:08)
Raar verhaal dit. Ik vind het moeilijk te geloven dat de bestuurder alleen schuldig is. Beetje slachtofferrol van de vader. Eerst ruzie maken, dan de onschuld zelf spelen. Blijft overigens zwaar asociaal van de bestuurder zonder twijfel.
J. van Visglas (9-5-2016 om 17:45)
En toen die audi geparkeerd was heeft niemand het kenteken gezien of genoteerd of de politie gebeld ? Hoe ongeloofwaardig is dat dan ?