Slachtoffer Molendijk Hoek stierf na val

Toegevoegd: 23-05-2016, 16.12 uur

HOEK - De man die vanochtend levenloos werd aangetroffen bij een woning aan de Molendijk in Hoek stierf na een ongelukkige val. Dat zegt de politie.

Het lichaam van de man lag in de buurt van een woning en werd even na 09.00 uur opgemerkt. Er werden twee ambulanceteams opgeroepen maar het slachtoffer bleek al te zijn overleden. De politie zette direct de omgeving af en heeft ter plekke urenlang onderzoek gedaan. Een helikopter heeft foto's gemaakt van de afgezette plaats delict.

Het onderzoek door de politie is inmiddels afgerond. De politie zegt dat onderzoek inmiddels heeft uitgewezen dat hij is overleden als gevolg van een ongelukkige val.

Zie ook:
Dode gevonden bij woning in Hoek  (23-05-2016)

biggetje (24-5-2016 om 07:30)
Hoe tragische. Het is te hopen dat het slachtoffer niet lang heeft geleden. Het lijkt me zo erg om daar te liggen en geen hulp meer te kunnen oproepen.Veel sterkte voor familie en vrienden
Lia van den Berge (23-5-2016 om 19:26)
Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaande van deze meneer.