Twee brandjes in Middelburg-Zuid

Toegevoegd: 07-06-2016, 02.18 uur
Foto 7 van 10

Buurtbewoner (7-6-2016 om 21:29)
Verkeerde aanpak van de burgemeester, want hij is ze gaan dreigen met beboeten voordat die jongens wat hebben geflikt. Heb begrepen dat zij zelf naar de gemeente toe zijn gestapt voor een oplossing, maar zij hebben zonder te luisteren alle ideeën van tafel geveegd en doorverwezen naar de moskee. Heb eerlijk gezegd nooit gezien dat in het verleden jongens uit Arnemuiden met soortgelijke kattenkwaad zijn verwezen naar de kerk. Meneer de Burgemeester, mijn advies zal wezen om toch een middenweg te vinden met deze jeugd. Een aantal jaren geleden waren ze op 2 handen te tellen. Op dit moment is die groep wel meer als 20 personen. Over een aantal jaar zullen die jongens die nu nog aan het voetballen zijn ook tot laat buiten kunnen spelen.