Bromfietser fataal ongeluk jongen uit Goes

Toegevoegd: 15-06-2016, 14.00 uur
Bij het ongeluk kwam een meisje van 10 om het leven.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

GRIJPSKERKE - De bromfietser die vanochtend in Grijpskerke op Walcheren betrokken was bij een ongeluk waarbij een 10-jarig meisje om het leven kwam is 17 jaar oud en komt uit Goes. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Volgens de politie kwam de jongen rond 08.15 uur frontaal in botsing met het meisje, afkomstig uit Grijpskerke. Het ongeluk gebeurde op het (brom)fietspad langs de Middelburgseweg, vlakbij de kruising met de Poppendamseweg.

De bestuurder van de bromfiets is door de politie meegenomen naar het bureau om daar te worden verhoord. Het onderzoek naar de toedracht van de botsing loopt nog.

Zie ook:
Meisje (10) overleden na ongeval   (15-06-2016)

Wim (16-6-2016 om 09:00)
Op de eerste plaats heel veel sterkte, kracht en troost voor de familie van het meisje. En die jongen. Enige opmerkingen; Een aantal jaren geleden is het fietspad geasfalteerd. Waarom is zo'n druk fietspad toen zeker 60 cm smaller gemaakt? Nu groeit het gras er aan weerszijden nog eens 30 cm overheen waardoor het net een eenrichtingsverkeer paadje lijkt. En wanneer worden al die klinkerreparatieplekken eens een keer definitief gerepareerd. dit ongeval staat op zich zelf en zal blijven gebeuren. Maar het is zomaar een opmerking waar velen die dit dagelijks gebruiken het mee eens zullen zijn.
wim (16-6-2016 om 07:32)
Wat een vreselijke mededeling als ouders om te aan te horen zo'n jonge meisje die is omgekomen is, maar ook voor de jongen en zijn ouders wensen we heel veel sterkte toe met dit verschrikkelijk verlies van dat meisje
Rita (16-6-2016 om 06:09)
Ik begrijp de meerwaarde van dit bericht niet. verder voor alle betrokkenen heel veel sterkte gewenst.
Margreet (15-6-2016 om 23:59)
Heel veel sterkte, kracht en troost voor de familie van het meisje. Als ouder hoop je dat dit nieuws je bespaard mag blijven. Ook heel veel sterkte en troost toegewenst voor de bromfietser en zijn ouders. Het is iets dat hij zijn hele leven met zich mee zal dragen. Ik hoop dat allen die er bij betrokken zijn en waren het op den duur een plekje kunnen geven hoe moeilijk dat ook zijn zal.
Jan (15-6-2016 om 23:48)
Volledig mee eens, wat doet dit er toe, die jongen is ook voor het leven beschadigd! Jongen uit Goes, nog zo jong, en volop in het leven, ook jou wens ik heel veel sterkte toe, net als je familie, en de familie van het meisje.. Wat een enorm groot drama..
vlissinger (15-6-2016 om 15:20)