Man aangehouden na dodelijk ongeluk

Toegevoegd: 23-07-2016, 10.59 uur - Update: 01-11-2016, 08.54 uur
Het slachtoffer is een 29-jarige vrouw uit Noordgouwe.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

NOORDGOUWE – De persoon die vannacht om het leven kwam bij een ongeluk in Noordgouwe is een 29-jarige vrouw. Een 36-jarige man raakte zwaargewond en een 44-jarige man is door de politie aangehouden.

Het ongeval vond rond 03.30 uur op de Kloosterweg (N654) ter hoogte van Noordgouwe. Volgens de politie kwamen een bestelbus en een motor met elkaar in botsing. Toen de politie arriveerde lagen de twee personen die op de motor hadden gezeten op de grond. Een 36-jarige man was zwaargewond, een 29-jarige vrouw bleek ter plaatse aan haar verwondingen te zijn overleden.

De bestuurder van de bestelbus was weggelopen en de politie startte een zoekactie. Een 44-jarige man uit Dreischor meldde zich bij de politie. Hij wordt er van verdacht dat hij de bestuurder van de bestelbus was en is weggelopen. De inwoner uit Dreischor is aangehouden en zit nog steeds vast.

De zwaargewonde motorrijder is naar een ziekenhuis in Rotterdam vervoerd. Er is van beide mannen bloed afgenomen om op alcohol te controleren. De politie heeft het onderzoek naar de toedracht van de botsing nog niet afgerond.

wout (28-7-2016 om 12:43)
In de eerste plaats sterkte aan alle betrokkenen en hulpverleners. Het zoveelste slachtoffer in het verkeer. Op de tweede plaats, waarom laat alle reacties welke een oordeel vellen, of ongemotiveerd en zonder kennis gissen eigenlijk door? Onbegrijpelijk. Het zorgt voor zinloze discussies en mensen die er weer op doorborduren. Op het eind is de "veroorzaker" reeds veroordeeld. Dit is kwetsend voor betrokkenen en in dit geval zelfs nabestaanden. Zie de reactie van Sandra.
eva (25-7-2016 om 11:08)
kunnen we speculaties en oordelen aub achterwege laten en stilstaan bij het inmense verdriet wat families treft??zou dat nu voor een keer gewoon kunnen !
sandra (24-7-2016 om 21:34)
Beste mensen Die hier achterlijke berichten plaatsen Mijn nicht had niet gedronken en gebruikt ook geen drugs. Het trieste is maar weer hoe dom reageren . En niet nadenken dat familie dit ook leest . Bedankt voor ieder die wel mee leeft
P. (24-7-2016 om 15:46)
Oordelen over zo'n tragische gebeurtenis. Gewoon niet doen. Sterkte aan de families. Beide.
Niet te snel oordelen (24-7-2016 om 09:48)
Beste kees, En wat nou als de motor de auto heeft ingehaald? Vervolgens te snel terug is gegaan naar rechts en de auto de motor niet kon ontwijken?? Dan verdiend de motorrijder deze straf die u noemt? Wat ben ik blij dat u het werk van de rechters en poltie in nederland op u wilt nemen. Zet anders uw adres neer. Dan dragen wij u met zijn allen voor, voor een lintje!!
Kenner (24-7-2016 om 01:10)
"Softdrugs is veel en veel en veel erger" Wat een onzin! Je weet duidelijk niet waar je over praat. Het is alcohol waarvan je overmoedig wordt en onnodige risico's gaat nemen. Daarnaast zijn het niet maar een beetje mensen (????) die bezopen rijden, het zijn heel erg veel mensen die bezopen rijden. Heel wat meer mensen dan mensen die softdrugs gebruiken.