Bewakingsbeelden overval Goes op tv

Toegevoegd: 29-07-2016, 11.51 uur
De overval vond plaats op 30 mei jongstleden.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

GOES - De politie vraagt maandag in het televisieprogramma Hart van Nederland op SBS6 aandacht voor de overval op de vestiging van Domino's Pizza op 30 mei aan de Zusterstraat in Goes.

Op het moment van de overval waren er drie medewerkers in de zaak aanwezig. De overvaller kwam het pand binnen, klom over de balie en eiste op dwingende toon geld. Een van de medewerkers gaf hem geld uit de kassa, vervolgens ging hij er vandoor. Daarbij riep hij dreigend dat ze geen politie moesten bellen. Er werd slechts een gering geldbedrag buit gemaakt.

In de uitzending vertelt een leidinggevende van het bedrijf over de toedracht en de impact. Ook worden bewakingsbeelden getoond waarop de dader te zien is. De beelden zijn sowieso te zien om 18.00 en wellicht ook om 22.30 uur.

P (29-7-2016 om 12:43)
Lijkt me moeilijk voor die jonge gastjes die daar werken, als ze weten wie het is of melding maken is de kans aanwezig dat meneer wraak komt nemen met alle gevolgen van dien. En nu pas de beelden van mei vrijgeven is ook niet echt motiverend en geeft ook niet het gevoel van veiligheid als je in zo een klein plaatsje als Goes nu nog steeds de dader niet hebt. Dan denk ik bij mezelf als je wordt overvallen OF je houd je mond ivm wraak acties. OF je slaat de dader gelijk naar de zevende hemel zodat hij geen wraak kan nemen.