Man opgepakt voor brandstichting

Toegevoegd: 01-08-2016, 14.19 uur
Door: Manfred Berrevoets

BRUINISSE - Vanmorgen is een 34–jarige man uit Oosterland aangehouden in zijn woning. Hij wordt ervan verdacht afgelopen zondag brand te hebben gesticht bij een woning aan de Casembroodstraat. Een poortdeur van een achtertuin is door het vuur vernield.

Tijdens het onderzoek naar de brandstichting rijst al snel een vermoeden wie de dader zou kunnen zijn. De verdachte is vanmorgen met een machtiging binnentreden buiten heterdaad in zijn woning aangehouden.

Hij is voor verhoor en nader onderzoek meegenomen naar het bureau in Goes. Daar is hij voorgeleid aan de hulpofficier van justitie. De man zit nog vast.

wim (2-8-2016 om 07:45)
Wat zou nu de reden kunnen zijn dat een man van 34 jaar bij iemand een poortdeur in brand te zetten misschien verhouding beëindigd of een vreselijke haat onder elkander wat een kleinzielig gedoe, man gebruik toch je verstand het brengt alleen maar ellende.