1 file van totaal 3 km

Dode en gewonden grote brand zorgcentrum

Toegevoegd: 28-08-2016, 17.50 uur - Update: 29-08-2016, 00.04 uur
Foto 14 van 28

Inez (30-8-2016 om 03:28)
Reactie op Karin ,jij moet dicht bij het vuur gezeten hebben hoe anders kom je aan deze informatie!
kleine (29-8-2016 om 18:58)
beste Karin, Op een dorp als Krabbendijke word veels te veel gekletst! Je moet niet alles geloven. Niets is wat het lijkt!(misschien was het activiteitenbegeleiding of een vrijwilliger die buiten zat met de bewoners.....) Ik twijfel er geen moment aan de kundigheid van het personeel. In de zorg ben je continu bezig. Misschien was de verzorgende bezig om iemand van toilet te halen oid. Wanneer je zo iemand halsoverkop verlaat ontstaan er ook daar levensgevaarlijke situaties, ook al gaat de brandpieper ( let op gevaar, voor jezelf en voor anderen).
Peter (29-8-2016 om 17:12)
@Karin: let op wat je schrijft, de strekking van het verhaal raakt kant nog wal. Een brand kan zeer snel ontwikkelen, slechte communicatieapparatuur? Waar zijn de feiten? Alsjeblieft zeg, laat dit soort voorbarig commentaar achterwege!
karin (29-8-2016 om 12:02)
fam aan de overledene wens jullie heel veel sterkte met het verlies van juli dierbare. de brand was uitslaand toe een van een bewoner die er dicht bij woont die even aan personeel lied weten dat er rook en vlammen te zien waren en dan gaan kijken . als je buiten zit en met bewoners moet je melder bij je hebben dan hoor je toch een brandpieper afgaan en brand melders nu zijn er helaas 2 overleden door een slechte communicatie ik betreur dit voor een zorgcentrum met een slechte communicatie apparatuur. onbegrijpelijk.
Renata (29-8-2016 om 00:02)
Hoe erg is dit. Mijn medeleven gaat uit naar alle betrokkenen.
Anna (28-8-2016 om 22:53)
Vreselijk! Gecondoleerd voor de familie, vrienden van de overledene. Sterkte en Beterschap voor de gewonden en hun familie ook veel sterkte voor het personeel en iedereen die betrokken is met de situatie.