Wielrenner (51) onderuit in Arnemuiden

Toegevoegd: 11-09-2016, 16.44 uur

ARNEMUIDEN - In Arnemuiden is zondagochtend een 51-jarige Middelburgse wielrenner ten val gekomen en daarbij gewond geraakt.

Het slachtoffer fietste rond 11.30 uur over het fietspad langs de Doeleweg toen hij door onbekende oorzaak onderuit ging. Volgens de politie was er sprake van een eenzijdig ongeval en liep de man onder meer hoofd- en knieletsel op.

De man is per ambulance naar het ziekenhuis in Goes gebracht.

pokkewielrenners (11-9-2016 om 22:44)
Als je wil fietsen oke?!! Maar dan normaal en niet met 40 km.... idioten. Als gekken in groepen met elkaar brullen en midden op de weg. Schorem van de straat. Ze lappen alles aan dr laars. Tis allemaal negatief hier laatste tijd over dat tuig. En krijg je nog groot smoel ook als je toetert en er voorbij wil. Asociaal volk.
zoetemelk (11-9-2016 om 20:53)
@wielrenster Ben ik helemaal met je eens, als je de snelheid (of harder) kan van andere voertuigen waarvoor je een rijbewijs nodig hebt, moet je dat voor maar een rijbewijs halen. Dus ook voor die scootmobiels (sorry racemobiels).
Wielrenster (11-9-2016 om 20:41)
Wie zegt dat deze wielrenner hard of te hard gereden heeft? Als er dan toch een rijbewijs voor wielrenners ingevoerd moet worden, dan ook gelijk voor al die mensen op een elektrische fiets.
zoetemelk (11-9-2016 om 18:44)
er zijn nogal wat wielrenner gerelateerde berichten de laatste tijd. Misschien eens tijd voor een rijbewijs als je zo hard wilt fietsen ??? Kan er gelijk een gedragscursus bij