Goese jeugdbrandweer landskampioen

Toegevoegd: 24-09-2016, 23.11 uur - Update: 24-09-2016, 23.36 uur
De Goese aspirantenploeg werd landskampioen.
© Foto: Jeugdbrandweer Goes

GOES - De jeugdbrandweer van Goes is zaterdag landskampioen geworden tijdens de nationale jeugdbrandweerwedstrijd in de klasse Aspiranten HD.

De aspirantenploeg van de Goese jeugdbrandweer bepaalde de eerste plaats nadat zaterdagmiddag in een basisschool in het Utrechtse Bilthoven een gesimuleerde brand was geblust. Tijdens de inzet moest worden opgeschaald naar middelbrand.

De ploeg, bestaande uit Chris Hoogerland, Julian Walhout, Marijn Melse, Marijn Mulder en Richard Luteijn werd zaterdagavond ontvangen op de brandweerkazerne in Goes. Hier kregen de jongens onder meer felicitaties van de Goese burgemeester René Verhulst.

Aan de wedstrijd deed ook de jeugdbrandweerploeg van Bruinisse mee. Die werd vierde.

Marjoke Klaver (25-9-2016 om 15:25)
Was dat de reden dat er gisteravondin Goes zo onwijs veel sirenes waren te horen?