Slachtoffer ongeval Axel overleden

Toegevoegd: 11-10-2016, 22.19 uur
Het ongeval op de Langeweg in Axel.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
Door: Manfred Berrevoets

AXEL - De vrouw die vanmiddag gewond raakte bij een ernstig ongeluk in Axel is aan haar verwondingen overleden. Dit heeft de politie vanavond bekend gemaakt. Het gaat om een 26-jarige vrouw uit Sint Jansteen.

Het ongeval vond rond 13.30 uur plaats op de Langeweg (N258). Na onderzoek gaat de politie ervan uit dat de vrouw vermoedelijke met één van haar wielen in de berm is terechtgekomen, ze corrigeerde deze manoeuvre, kwam toen op de linkerbaan terecht, corrigeerde dit weer en is toen over de kop geslagen met haar auto.

De auto kwam in een droge sloot tot stilastand en de vrouw is door de brandweer uit de auto bevrijd. Het slachtoffer is met spoed naar het ziekenhuis in Gent gebracht en daar vanavond overleden aan haar verwondingen. De Langeweg was als gevolg van het ongeval afgesloten tot ongeveer 16.30 uur.

Miel (13-10-2016 om 12:39)
Las net in de Belgische krant dat zij de derde uit n gezin uit stekene is die omgekomen is bij n verkeersongeval, heel erg, dus speculaties over de oorzaak vind ik zeer beschamend en ongepast,! Ik wens de familie heel veel sterkte met dit verlies
wim (13-10-2016 om 07:12)
Wat een droevig bericht van een 26 jarige vrouw om t, leven is gekomen ik wens de familie heel veel sterkte met dit verlies
Witte (12-10-2016 om 22:42)
aan @Antie GSM , Hoe haal je het in je domme kop deze ongepaste uitspraken te doen . Ze zouden je zwaar moetten straffen voor deze lompe uitspraak vuile lomperik !
Ik (12-10-2016 om 19:56)
@antigsm of t is wat of hoe je e dan ook noemt: Denk nou eens na voordat je wat post. En hou dat rechte-weg-fetisjisme nou eens voor je.
Kees (12-10-2016 om 19:16)
@peter: beschouw het maar als een wijze les. Wel of geen gsm, het artikel geeft al genoeg duiding over de oorzaak.
Ja-Ja (12-10-2016 om 17:14)
Aan AntiGSM Wat U zegt is volkomen waar en ik ben het met U eens. Natuurlijk vinden U en ik het een verschrikkelijk ongeluk voor de nabestaande maar als er staat dat de auto met een wiel in de berm kwam dan is Uw reactie normaal. Laat een ieder van dit tragische ongeluk iets leren.