Gezin verliest derde kind bij ongeluk Axel

Toegevoegd: 13-10-2016, 14.54 uur
Het ongeval bij Axel afgelopen dinsdag.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
Door: Omroep Zeeland

AXEL - Lotte Ceuppens (26) overleed dinsdag nadat zij bij Axel de macht over het stuur verloor en over de kop sloeg. Een dramatische gebeurtenis voor de ouders van het slachtoffer. Helemaal als je bedenkt dat het al het derde kind van de familie Ceuppens is dat bij een verkeersongeluk om het leven komt.

Lotte komt uit een Belgisch gezin met negen kinderen. Bram, de broer van Lotte, overleed achttien jaar geleden toen hij met zijn auto tegen een muur in het centrum van Stekene reed. Tien jaar geleden overleed zus Joke na een ongeluk tussen Stekene en Moerbeke. Alledrie de kinderen verloren de macht over het stuur, meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Moeder Kris weet volgens de krant niet hoe ze met het nieuwe verlies om moet gaan. "Ik weet niet hoever mijn draagkracht nog reikt", vertelde ze Het Laatste Nieuws.

Het ongeluk op de Langeweg bij Axel gebeurde dinsdagmiddag. De vrouw, die woonachtig was in Sint Jansteen, was vermoedelijk met een van haar wielen in de berm terechtgekomen. Daardoor kwam ze op de linkerbaan terecht. In een poging dit te corrigeren sloeg de auto over de kop. De vrouw is uit de auto geholpen en overleed later in het ziekenhuis.

Pcm (14-10-2016 om 12:13)
3 kinderen verliezen, allemaal door een auto ongeluk.. Hoe gruwelijk kan het leven dan zijn. Dit is zo ontzettend onmenselijk om dit als ouders mee te moeten maken. Ik heb er geen woorden voor.. Ik wil ze sterkte en ontzettend veel liefde en kracht toewensen, maar woorden kunnen denk ik niet uitdrukken wat deze mensen mee moeten maken..
Rineke (14-10-2016 om 00:08)
Ik wens de ouders van Lotte van harte sterkte toe in dit wederom smartelijk verlies. Geve God jullie de kracht om dit te dragen.
wim (13-10-2016 om 18:32)
Je derde kind verliezen hoe moeten de ouders dat dragen om dat wederom mee te maken door een verkeerds ongeluk je derde kind te verliezen hier zijn geen woorden voor om dat mee te maken, bij deze wensen we de familie heel veel sterkte toe voor de toe komende tijd om daar verder mee te moeten leven met zoon groot gemis
t Is verschrikkelijk (13-10-2016 om 17:00)
Oh, wat triest! Ik hoop en bid dat deze vrouw lieve, steunende mensen om zich heen heeft...
zeeuw (13-10-2016 om 15:44)
hoe zwaar is dat verlies een kind verliezen is al vreselijk maar drie heel veel sterkte
jr (13-10-2016 om 15:22)
Wat is dit triest zeg! Bijna niet te geloven dat 3 kinderen uit een gezin op een zelfde soort manier een ongeluk krijgen met hetzelfde gevolg. ik wens de familie heel veel sterkte met dit verlies!