Treinverkeer stil na aanrijding

Toegevoegd: 19-10-2016, 08.45 uur - Update: 19-10-2016, 11.47 uur
Door: Manfred Berrevoets

’S-HEER ARENDSKERKE - Op het spoor bij ’s-Heer Arendskerke is vanmorgen iemand aangereden door een trein. Het treinverkeer is daardoor gestremd geweest. Het slachtoffer is overleden.

De aanrijding vond rond 08.30 uur plaats tussen de stations Goes en Middelburg. De brandweer en de ambulancedienst rukten uit om hulp te verlenen. Er werd ook een traumahelikopter opgeroepen maar toen bleek dat de persoon al was overleden is de komst hiervan geannuleerd.

Het treinverkeer raakte tussen de genoemde stations gestremd. Hierdoor liep de extra reistijd op tot meer dan een uur. Mensen die in de trein zaten waarmee de aanrijding plaatsvond zijn met bussen naar het station gebracht. Rond 11.40 uur kon het treinverkeer worden hervat.

De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht van de aanrijding.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of 0900-0767 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op www.113online.nl of www.sensoor.nl.

Invlissable (22-10-2016 om 16:09)
Sterkte voor de nabestaanden, de machinist en de mensen in de trein die dit allemaal mee kregen. @Sjanie, Je hebt het empatie niveau van een cactus. Sterkte daarmee.
Yvonne (22-10-2016 om 15:23)
Gecondoleerd met dit enorme verlies... Onvoorstelbaar en wat verschrikkelijk! Alle kracht en sterkte toegewenst in uw onmetelijk verdriet!
Passagier (21-10-2016 om 22:53)
Ouders, familie en naasten gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Het is inmiddels een paar dagen verder en het laat me niet los. Steeds denk ik terug aan dat verschrikkelijke moment...in de coupe was er grote schrik en vrees...toen hoorden we het zware bericht.... De NS vroeg ons steeds op gepaste toon hoe het ging en of we vragen hadden...veel jonge mensen waren aanwezig...met verslagenheid vroegen ze ook hoe het met de machinist ging...dat vond ik respectvol in deze intrieste situatie...Ik wens allen heel veel sterkte met het dragen van dit verdriet.
Aicha (21-10-2016 om 14:46)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden, familie en vrienden, Ook voor de machinist en de hulpverleners. Ik hoop dat Allah/God jullie bijstaat in deze moeilijke periode.
een moeder (20-10-2016 om 14:58)
Mensen,laten we niet meer reageren op het bericht van Sjanie.Een woordenruzie past niet bij zo'n ernstig bericht van onze vriend.Het was vast een eerste reactie van haar geweest.Veel sterkte toegewenst voor de machinist,hulpverleners,familie,vrienden en andere betrokkenen.
indetrein (20-10-2016 om 14:19)
Ik zat ook in de trein. Ik vind dat het heel goed is geregeld bij de NS na er zo iets heftigs is gebeurt. Ik wens de machinist , de familie , vrienden en alle andere betrokkene erg veel sterkte bij dit enorme verlies.