1 file van totaal 2 km

Treinverkeer stil na aanrijding

Toegevoegd: 19-10-2016, 08.45 uur - Update: 19-10-2016, 11.47 uur
Door: Manfred Berrevoets

’S-HEER ARENDSKERKE - Op het spoor bij ’s-Heer Arendskerke is vanmorgen iemand aangereden door een trein. Het treinverkeer is daardoor gestremd geweest. Het slachtoffer is overleden.

De aanrijding vond rond 08.30 uur plaats tussen de stations Goes en Middelburg. De brandweer en de ambulancedienst rukten uit om hulp te verlenen. Er werd ook een traumahelikopter opgeroepen maar toen bleek dat de persoon al was overleden is de komst hiervan geannuleerd.

Het treinverkeer raakte tussen de genoemde stations gestremd. Hierdoor liep de extra reistijd op tot meer dan een uur. Mensen die in de trein zaten waarmee de aanrijding plaatsvond zijn met bussen naar het station gebracht. Rond 11.40 uur kon het treinverkeer worden hervat.

De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht van de aanrijding.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of 0900-0767 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op www.113online.nl of www.sensoor.nl.

Tineke Jobse (20-10-2016 om 14:08)
Sjanie, jou reactie is beneden peil, en vind het heel verdrietig dit van jou te lezen, het is wel mijn achterneefje die verongelukt is. Weet je hoeveel pijn het doet dat je alleen maar aan je eigen denkt en niet aan zijn ouders, zus en verdere familie. Je moet je eigen schamen. De NS heeft goed hun werk gedaan.
Janeke (20-10-2016 om 12:11)
Sjanie waar maak je je druk om? Vreselijk dat dit gebeurt. Heel veel sterktevoor de nabestaanden. Gods ondersteuning toegewenst in deze moeilijke omstandigheden.
Mar (20-10-2016 om 09:52)
Annemary (20-10-2016 om 08:10)
Sjanie, je reactie is ronduit walgelijk en getuigt van diep disrespect. Geen woorden voor het diepe verdriet van de familie, we huilen allemaal mee maar kunnen deze vreselijke pijn niet van ze wegnemen.
Rita (20-10-2016 om 07:56)
Inderdaad Sjanie ik zie nergens in je eerste reactie staan dat je het voor het slachtoffer en nabestaanden erg vindt. Dus beter is dat je eerst eens goed nadenkt voordat je zelf een commentaar levert. Nabestaanden en Machinist ook heel veel sterkte. Ik wens u allemaal veel warmte en liefde om u heen.
Anna (19-10-2016 om 23:18)
Triest bericht. Gecondoleerd en veel sterkte voor familie en vrienden van het slachtoffer.zeker ook voor alle betrokkenen sterkte!