1 file van totaal 3 km

Celstraf geëist voor serie inbraken

Toegevoegd: 21-11-2016, 18.48 uur
Door: Manfred Berrevoets

MIDDELBURG - De 36-jarige Middelburger W. van S. zou maandag van de officier van justitie voor 476 dagen waarvan 365 dagen achter de tralies moeten verdwijnen voor een serie inbraken en diefstallen die hij voornamelijk vorig jaar in Middelburg en Vlissingen pleegde.

Hij was een harde werker, maar daar waar een ander een burn-out krijgt, zocht Van S. zijn toevlucht tot de drank en drugs. Eind december vorig jaar besloot hij het roer rigoureus om te gooien en meldde hij zich bij de politie om schoon schip te maken.

Met zijn bekentenis werden direct de nodige zaken opgelost waarvoor de politie geen bewijs tegen hem had kunnen vinden. De uitspraak is op 5 december.

wim (22-11-2016 om 07:06)
Moment opname van de persoon die later hoogst waarschijnlijk weer terug komt in verleden bij geld tekort weer op pad gaat zoals in verleden ook gebeurt is