Zesde arrestatie rellen Bloemenbuurt Vlissingen

Toegevoegd: 13-01-2017, 16.46 uur

VLISSINGEN - De politie heeft vanmiddag een zesde verdachte aangehouden in het kader van het onderzoek naar de rellen in de Vlissingse bloemenbuurt. Deze vonden plaats tijdens de jaarwisseling.

De nu aangehouden verdachte is een 19-jarige Vlissinger. Hij meldde zichzelf op het politiebureau nadat de politie eerder vandaag al bij zijn woning was geweest. De man zou betrokken zijn geweest bij openlijke geweldpleging en brandstichting.

De Vlissinger is overgebracht naar het politiecellencomplex Torentijd in Middelburg en zal daar nader worden gehoord over zijn rol bij de ongeregeldheden. Vanochtend arresteerde de politie al vijf anderen. Het totaal aantal aangiften van onder meer vernieling, diefstal en brandstichting ligt inmiddels op dertig.

JO (14-1-2017 om 11:26)
goed zo hopende dat die andere ook gepakt worden ,want het zijn laffe kerels en tevens TUIG laat ze jaren bloeden en al het geld afpakken en hiermee alle schade betalen
Bassie (13-1-2017 om 22:19)
Laat ze eerst de schade maar eens vergoeden die ze hebben veroorzaakt , daarna zien we wel verder wat we met deze apen aanvangen.
Danny (13-1-2017 om 21:06)
Laat die mafkezen maar eens een jaar of 5 in Torentijd voetballen
Mike (13-1-2017 om 20:27)
Heel mooi! Oppakken dit tuig. Jullie hebben er werkelijk geen idee van wat je een ander aandoet. Realiseren jullie je dat er gedupeerden zijn die zich dankzij jullie acties niet meer veilig voelen in hun eigen huis?
Marinus (13-1-2017 om 17:38)
Ik hoop maar dat er genoeg jongens over blijven om te voetballen van het weekend!