Vrouw met kids in auto ramt lantaarnpaal

Toegevoegd: 25-01-2017, 22.18 uur
De vrouw en de kinderen in haar auto bleven ongedeerd.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

TERNEUZEN - Op de Churchilllaan in Terneuzen is vanmiddag een vrouw in dronken toestand tegen een lantaarnpaal gereden. Zijzelf en de kinderen in haar auto bleven ongedeerd. Het was al de tweede keer dat ze werd gepakt met een flinke slok op.

Volgens de politie blies de vrouw op een ademanalyseapparaat 1.290 Ug/l wat neerkomt op bijna zes keer de toegestane hoeveelheid alcohol. Het rijbewijs van de vrouw is ingevorderd. Het is volgens de politie echter nog maar de vraag of ze haar rijbewijs ooit nog terug krijgt.

“Ongeveer een jaar geleden is de vrouw namelijk ook gepakt voor het rijden onder invloed. Toen blies ze ongeveer net zoveel als vandaag, namelijk 1.275 Ug/l. Zowel de auto als de lantaarnpaal liepen flink wat schade op.

Biggetje (26-1-2017 om 07:50)
Waarom heeft deze vrouw een jaar geleden nog haar rijbewijs nog terug gekregen. Dat mens is levensgevaarlijk. Nog geen dode gevallen betekent dus oke???.Deze vrouw moet opgesloten worden want is een evaar voor de chap.
michelle (26-1-2017 om 07:27)
Uithuisplaatsing van kinderen? Deze vrouw is niet in staat om kinderen op te voeden. Veiligheid in deze moet voorop staan!
Bm (26-1-2017 om 07:12)
En de kinderen? Ik mag hopen dat Jeugdzorg is ingeschakeld? Ik ben sowieso tegen om met drank op achter het stuur te kruipen, maar 6x teveel? En dat voor de tweede keer! Het is nu gelukkig goed afgelopen, maar zo iemand is een gevaar voor de omgeving. Ze had ook op een ander kunnen klappen.
Erik (26-1-2017 om 07:08)
Dronken achter het stuur, met kinderen in de auto, en het is al de 2e keer. Rijbewijs innemen en nooit meer terug geven. Daarnaast een dubbele straf, voor het onder invloed rijden maar ook voor het bewust in gevaar brengen van de kinderen. En doorsturen naar een kliniek voor alcoholverslaafden. Deze mevrouw heeft duidelijk een probleem. En de schade? gewoon uit eigen zak betalen. Jezelf in gevaar brengen is een ding maar (je) kinderen en andere weggebruikers, schande. Deze dame mag, als het aan mij ligt, nooit meer een gemotoriseerd voertuig besturen. En ik hoop dat de Rechters dit ook inzien.... :(
peerke (26-1-2017 om 06:34)
hoe stom kun je zijn om bezopen met je kinderen in de auto te gaan rijden rijbewijs safpakken en nooit meer terug geven alcoholist