Man kritiek na zelfmoordpoging langs A58

Toegevoegd: 29-01-2017, 11.01 uur
Foto 4 van 5

Mike (30-1-2017 om 12:57)
Slachtoffer is helaas overleden.
Peter (30-1-2017 om 11:41)
Het moet de mensen makkelijker gemaakt worden om uit het leven te stappen, nu zijn er vaak andere mensen de dupe van die soms voor het leven getekend zijn.
anoniem (30-1-2017 om 11:41)
slachtoffer is overleden. beste silvano waarom waarom we bevaten het nog niet je was lieve jongen fijne collega
fred (30-1-2017 om 10:34)
jeroen, je hebt het bij het rechte eind, helaas. Teveel geld verslindende organisaties die elkaar aan het werk houden, maar per saldo weinig presteren. niemand die zich echt bekommerd om iemand zijn probleem , maar liever zich weg steekt achter zinloze protocollen en de wet op de privacy , ik hoop dat het slachtoffer er bovenop komt, sterkte in ieder geval.
peter de quaak (30-1-2017 om 10:00)
Soms best begrijpelijk dat mensen er een einde aan willen maken. Als je soms ziet wat andere mensen die mensen aan doen. Als je soms ziet hoe de overheid zich gedraagt, om het daarna over normen en waarden te hebben. Kortom, fatsoen is soms ver weg. Ergste komt nog, mocht deze persoon het overleven dat komt het justitie nog even langs om te vangen. Een zelfmoordpoging is in Nederland strafbaar. Hoe laag kan je zinken als land. En als ik in de problemen zou zitten zou ik er misschien ook wel voor kiezen. Dus of deze persoon nu blij is met zijn reddingsactie? Er dient gewoon een wet te komen dat deze mensen op een humane manier zelf mogen kiezen om dit leven te verlaten.
t Is wat (29-1-2017 om 19:43)
Triest... Ik hoop dat hij goed geholpen gaat worden..