Ernstig ongeluk Deltaweg Goes, afrit A58 dicht

Toegevoegd: 01-03-2017, 08.36 uur - Update: 01-03-2017, 10.57 uur
Er is een flink aantal hulpverleners opgeroepen.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

GOES - Op de Deltaweg (A256) bij Goes is woensdagochtend een ernstig verkeersongeluk gebeurd. De afrit vanaf de A58 is hierdoor afgesloten.

Het ongeluk gebeurde rond 08.20 uur bij knooppunt De Poel. Er zijn meerdere brandweerwagens, vier ambulanceteams en twee traumahelikopters opgeroepen. Volgens de politie is een personenauto te water geraakt. Het voertuig ligt in het water maar is deels nog zichtbaar.

Rond 08.55 uur waren zowel de opgeroepen traumahelikopter uit Amsterdam als die uit Nijmegen nog onderweg naar Zeeland. Een tankautospuit van de Goese brandweer is inmiddels naar het helidek bij het Admiraal De Ruyterziekenhuis in Goes gestuurd om daar stand-by te staan bij een landing. Vermoedelijk gaat sowieso één van de helikopters dus richting het ziekenhuis.

​Er zijn volgens de politie meerdere slachtoffers aangetroffen. Het gaat om een vrouw en twee kinderen. De vrouw is met spoed per ambulance afgevoerd, de twee kinderen zouden worden overgedragen aan de traumateams.

Piet (5-4-2017 om 22:12)
Ik begreep dat woensdag (5 april) het oudste kindje (5jr) na 5 weken knokken op de IC alsnog is overleden. Diep triest. Gecondoleerd aan de ouders en familie
Albert (5-4-2017 om 21:37)
Ik hoorde net dat het kindje van 5 jaar is overleden
Tonnie en Beppie (4-3-2017 om 17:30)
Grote waardering voor de redders en medisch personeel. Wij hopen op een voorspoedig herstel voor de kinderen. Veel sterkte aan alle betrokkene Groet, Tonnie en Beppie
piet (3-3-2017 om 14:01)
@Renata: Met de moeder gaat het fysiek wel goed. Met het jongste kind gaat het ook redelijk. De oudste is nog steeds zorgelijk maar wel wat stabieler en wordt nog kunstmatig in slaap gehouden.
roos (2-3-2017 om 21:17)
Bedankt voor al het meeleven! De moeder is er redelijk goed vanaf gekomen en is bij de kinderen in Rotterdam. Ene kindje lijkt stabiel en andere is er zorgelijk aan toe, beide op IC..
Renata (2-3-2017 om 11:17)
Weet iemand hoe het nu met de slachtoffers is? Vind het zo erg.