's-Heer Arendskerke eerste bij brandweerwedstrijd

Toegevoegd: 12-03-2017, 12.28 uur

KOEWACHT - Brandweer 's-Heer Arendskerke is zaterdag eerste geworden tijdens brandweerwedstrijden in de klasse 112 Provinciaal. Zierikzee werd tweede en 's-Gravenpolder derde.

In totaal deden er zaterdag tien ploegen mee. Oefenlocatie was het zwembad van Koewacht. Er was een scenario uitgezet waarbij sprake was van brand. Ook was er een slachtoffer. De ploegen die als eerste drie eindigden gaan door naar de 1e ronde gewestelijk 112. Op 13 mei zullen de ploegen het opnieuw tegen elkaar opnemen in Bruinisse.

In onze agenda vindt u ook de andere wedstrijden die binnenkort op het programma staan.