Jongen flink toegetakeld in Middelburg

Toegevoegd: 21-04-2017, 14.25 uur - Update: 21-04-2017, 15.45 uur

MIDDELBURG - Afgelopen zaterdag is in Middelburg een 14-jarige jongen mishandeld. Volgens de jongen werd hij vanuit het niets aangevallen. De moeder van het slachtoffer heeft het verhaal over de mishandeling op Facebook geplaatst.

Het Vlissingse slachtoffer bevond zich bij het fietspad naast de parkeerplaats van de Albert Heijn-supermarkt aan de Pottenbakkerssingel. Rond 16.25 uur gaf een man de jongen plotseling drie rake klappen in het gezicht. De jongen kreeg nadien veertien hechtingen.

Volgens het slachtoffer was de dader een man van 15 tot 20 jaar oud. Hij was circa 1.75 meter lang. Hij had een opvallend bleke huid, droeg geen bril en had zich geschoren. De man had een jas aan tot op zijn heupen. De jas was voorzien van een capuchon. De dader droeg deze op zijn hoofd. De man had verder een grijze joggingbroek aan.

Mensen met tips worden gevraagd de politie te bellen.

Vlissinger (23-4-2017 om 00:02)
@Solomon Asch, je begrijpt het niet helemaal. Elk persoon met APS heeft ook NPS. Iemand die deze combinatie heeft heet een psychopaat. ;) Psychopaat en sociopaat zijn trouwens hetzelfde. Afijn, je bedoelt het goed. Je noemt iemand geen narcist omdat hij gezond narcisme vertoond. Elk mens heeft wel wat narcisme in zich maar het wordt problematisch als zo´n persoon van jongs af aan ziekelijke saddistische patronen ontwikkeld zonder een greintje empathie voor anderen. Dat heeft te maken met genetische aanleg in combinatie met de opvoeding van een narcist van een vader of moeder. Zo´n persoon kun je gerust een narcist noemen. Zonder genetische aanleg wordt zo´n persoon een codependent maar dat is weer een verhaal apart.
Solomon Asch (22-4-2017 om 11:59)
@ vlissinger, dit gaat veel verder dan APS of narcisme, dit is duidelijk een gestoorde sociopaat of psychopaat. Wel goed gegokt want de moderne psychologie schaart die wel in de zelfde cluster persoonlijkheidsstoornissen. Maar ja, narcisme is wenselijk gedrag voor veel mensen, alles voor jezelf en de kosten daarvan het liefst afwentelen op die lagere mensen uit de samenleving, klinkt bekent ? Dat zou moeten want dat stond in veel verkiezingsprogramma's waar een heel groot deel van Middelburg voor gestemd heeft. Lekker alles voor jezelf en wat er in de samenleving gebeurt maakt je niet uit als je jezelf daar toch boven verheft. Participeren noemen ze dat geloof ik.
Zappa (22-4-2017 om 11:42)
Zoals ik gisteren schreef lees ik vandaag in de PZC, er waren diverse getuigen, de politie was dan nog wel gebeld maar niemand heeft de dader een stroobreed in de weg gelegd of ook maar op afstand gevolgd en hebben die gewoon vrij laten gaan. Ook over diverse aangiften of getuigenverklaringen lees ik niets. Staan gewoon als een zombie te kijken hoe een kind in elkaar wordt geslagen en verminkt door een dolgedraaide verslaafde en doen he-le-maal niets. Lekker volk daar in middelburg...ga maar weer trots zijn op je slavenhandel verleden.
Zappa (21-4-2017 om 21:09)
en geen getuigen ? iedereen liep zeker weer snel door terwijl er een kind mishandeld wordt ? het zijn dat soort lafbekken die er voor zorgen dat het tuig weet dat er toch niemand wat van durft te zeggen, zeker bang om zelf slaag te krijgen, of erger, later als beschermer van dat kind zelf nog een aanklacht aan je broek krijgt van justitie, omdat de dader een aanklacht tegen je indient, want zo is het ook nog eens.
Vlissinger (21-4-2017 om 18:54)
Zelf ben ik ook wel eens rond die leeftijd aangevallen door zo´n gek. Lees maar eens wat over de antisociale persoonlijkheidsstoornis. Het zijn hele gefrustreerde mensen die machtgevoel nodig hebben om zich niet zwak te voelen en dat gevoel krijgen ze als ze de macht over iemand hebben. Of dat nu mentale of fysieke mishandeling is maakt niet uit. Dit zijn ook die types die om die reden dieren mishandelen. Ze doen het als ze er mee weg kunnen komen. Neem die vrouw die laatst in koudekerke was vermoord. Ook die is slachtoffer van zo´n gek. Heel gevaarlijk om weer bij zoiemand terug te gaan als je hem/haar voorheen hebt uitgemaakt voor narcist of gek etc. Ze doen dan poeslief. Trap er nooit in.
Bootmann (21-4-2017 om 17:07)
Ik vertrouw die in pyjamabroek met capuchon over straat figuren (net babykleertjes) toch al niet maar zo een onverwachte laffe aanval zie je toch niet aankomen. Goed, een corrigerende tik mag ook niet, maar een kind het ziekenhuis in stompen is gewoon zeer ernstig en gevaarlijk gestoord volk. Een beetje jammer dat die allemaal vrij buiten moeten lopen van dit kabinet, maar hun achterban komt toch nooit bij die dure supermarkt daar dus die hebben er geen last van, of vinden dit normaal of acceptabel of elke willekeur aan smoesjes.