Man rijdt met cabrio van Zanddijk Yerseke

Toegevoegd: 09-05-2017, 13.30 uur - Update: 09-05-2017, 14.55 uur
Foto 10 van 10

Leo (9-5-2017 om 21:11)
Black out word als excuus gebruikt heeft te hard gereden en ondertussen mischien nog met telefoon lopen spelen, ik zie het zomaar vanuit de cabine onderweg.
Joris (9-5-2017 om 17:49)
Met de smartphone in de hand als excuus een 'blackout' opvoeren. Je hoort het steeds vaker na een ongeluk.
t Is wat (9-5-2017 om 17:20)
...zonde van de auto...
A.H. den HOLLANDER (9-5-2017 om 15:48)
Het is toch raar dat iemand die verklaart een al of niet tijdelijke vorm en/of mate van bewustzijnsdaling/vernauwing te hebben doorgemaakt, gewoon mag blijven rijden? Opmerkingen als "black-out" of "ik was er met mijn gedachten niet bij" of wat dies meer zij, kunnen (en zouden ook als zodanig moeten) worden opgevat als een Eigen Verklaring en moeten altijd aanleiding zijn om de rijgeschiktheid van de bestuurder in kwestie per direct op te schorten tot is vast gesteld dat er geen medische redenen zijn een dergelijke opschorting te handhaven.
AntiGSM (9-5-2017 om 14:32)
Als het zo is dan heb ik niets gezegd maar ik vrees dat we de kreet " black-out" nog heel vaak gaan horen de komende tijd. Is er aan de bestuurder gevraagd om zijn telefoon? Is deze ingezien, is de provider gecontroleerd? Volgens mij moet er direct na een zogenaamde blackout een behoorlijk medisch onderzoek volgen maar ik ben geen dokter... Bij herhaling kan immers gewoon hetzelfde gebeuren en dat wil je zelf niet!