Gewonden bij brand zorgcentrum Terneuzen

Toegevoegd: 09-09-2017, 18.45 uur

Door: Roland de Jong

TERNEUZEN - Bij een brand in een zorgcentrum in Terneuzen is zaterdag aan het begin van de avond iemand gewond geraakt. Drie anderen ademden rook in.

De brand in het complex 'Bachten Dieke' aan de Koninginnelaan werd rond 17.35 uur ontdekt. De brandweer schaalde direct op naar middelbrand en ook werd al snel een ambulanceteam met spoed ter plekke gestuurd.

Volgens de Veiligheidsregio Zeeland was er sprake van een brand in een rolstoel. De brandweer had het vuur snel onder controle. Eén persoon liep brandwonden op. Deze moest door de brandweer worden gekoeld. Dit slachtoffer is per ambulance afgevoerd.

Ook drie personen die rook hadden ingeademd zijn door de ambulancedienst behandeld. Zij hoefden niet mee naar het ziekenhuis. De brandweer heeft het gebouw geventileerd en Salvage ter plaatse gevraagd voor ondersteuning bij het afhandelen van de schade.

Zie ook:

Foto's


Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750
Jaap (9-9-2017 om 22:40)
Hoe kan een rolstoel in brand raken? Is het misschien een scootmobiel.