Dode bij ongeluk in Axel

Toegevoegd: 17-09-2017, 08.55 uur - Update: 17-09-2017, 11.37 uur
Door: Manfred Berrevoets

AXEL - Bij een ongeval in Axel is zondagmorgen een 23-jarige man uit de gemeente Terneuzen om het leven gekomen.

De hulpdiensten werden om 07.50 uur opgeroepen voor het ongeval op de Zaamslagseweg nadat een voorbijganger had gemeld dat er een auto tegen een boom aan stond. Bij aankomt van de hulpdiensten bleek het slachtoffer al te zijn overleden.

Omdat de auto zo ernstig beschadigd was, heeft het enige tijd geduurd voordat het lichaam uit het voertuig kon worden gehaald. De brandweer moest er aan te pas komen om het dak van de auto te knippen, waarna het stoffelijk overschot is overgedragen aan de begrafenisondernemer.

De politie doet onderzoek naar de oorzaak van dit ernstige ongeval. De weg was lange tijd afgesloten.

k (19-9-2017 om 21:44)
heel veel sterkte voor de nabestaanden dit is verschrikkelijk.
wim (18-9-2017 om 19:44)
Verschrikkelijk weer een dode in Zeeland en dan nog maar 23 jaar die is omgekomen heel veel sterkte aan de familie van de overledene.
marja (18-9-2017 om 19:25)
marja (18-9-2017 om 19:22)
Willem (17-9-2017 om 23:38)
Kenende hem niet maar heb me rozenkrans die altijd in mijn auto hing , nu op zijn plekje gehangen . Wat erg zo jong :( heel veel sterkte voor de familie
AD. (17-9-2017 om 16:46)
Dit is niet zachtjes gegaan zo te zien en nog een geluk dat er maar 1 in zat.