Geen files

Zwaar onderkoelde bejaarde Vlissingen overleden

Toegevoegd: 05-10-2017, 15.42 uur
Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis in Goes gebracht.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

VLISSINGEN - Het slachtoffer dat gisteren zwaar onderkoeld werd aangetroffen bij een woning aan de Sloeweg in Vlissingen is overleden. Dat heeft de politie desgevraagd bevestigd.

Volgens de politie is het slachtoffer een hoogbejaarde man. Eerder werd door de politie gemeld dat het ging om een vrouw maar die informatie blijkt dus niet te kloppen. Ook blijkt de man niet binnen maar buiten gevonden te zijn.

De man werd rond 08.50 uur aangetroffen en vervolgens met spoed per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis in Goes. Hier kwam ook een traumateam naartoe maar de man is in de loop van de dag alsnog overleden.

Volgens politiewoordvoerder Alwin Don lag de man onder een balkon. Er is sporenonderzoek gedaan en hieruit is vast komen te staan dat er geen sprake is geweest van een misdrijf en dat de man is gevallen. Hoe dat is gebeurd, is echter niet exact duidelijk geworden.

P (6-10-2017 om 15:28)
@ja-ja, dat klopt, beter sterven in mijn eigen vrijheid en op een natuurlijke manier, dan sterven in een verzorgings tehuis wegens falende zorg of opzettelijk slechte medicatie toedienen. Laat mij aub doodgaan in mijn eigen woning tot mijn laatste dag, ik ben geen stuk vee en ook geen produkt.
Marco (5-10-2017 om 22:51)
Wat is er toch zo verkeerd aan een beetje op je omgeving letten ? Wat zal deze man na zich z'n hele leven te hebben ingezet een rot-einde gehad hebben
Ja-Ja (5-10-2017 om 16:37)
Hoe is het mogelijk. Eerst word gezegd "Het is een vrouw". Dan wordt gezegd "Het is binnen." Maar het ergste is. Een Man of Vrouw van 94jaar hoort niet meer alleen te wonen. Maar de instantie's zullen wel weer vertellen dat de persoon dat zelf wilde. Schaam jullie!