Jongen (13) overleden in zwembad Goes

Toegevoegd: 14-10-2017, 15.55 uur
Door: Manfred Berrevoets

GOES - In zwembad Omnium in Goes is zaterdagmiddag een 13-jarige jongetje levenloos uit het water gehaald. Het jongetje is overleden.

Volgens de politie werd kort na 15.00 uur gemeld dat er een jongetje uit het water was gehaald. Er zijn twee ambulanceteams en een traumahelikopter opgeroepen om te helpen bij de reanimatiepoging. Eenmaal aangekomen konden de hulpverleners niets meer betekenen voor het overleden jongetje.

Wat er precies gebeurd is en hoe het komt dat het jongetje buiten bewustzijn raakte is nog onbekend. Het zwembad is afgesloten voor onderzoek, meldt de politie.

P (14-10-2017 om 18:13)
Wauw wat een horror, en dat aan het begin van de vakantie. Sterkte voor de nabestaande.
moeder (14-10-2017 om 17:52)
voor de ouders en verdere familie een zwarte dag. vanaf 14 okt 2017 dragen ze een onnoemelijk verdriet met zich mee wat ze nooit meer kwijt zullen raken. veel sterkte.