Ongeluk Lewedorp betrof wanhoopsdaad

Toegevoegd: 24-10-2017, 12.16 uur
Toen de hulpdiensten arriveerden was het slachtoffer reeds overleden.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

LEWEDORP - Het eenzijdige ongeluk dat vanochtend bij Lewedorp het leven eiste van een automobilist was inderdaad een wanhoopsdaad. Dat heeft de politie bevestigd.

Rond 07.50 uur werd bij de Postweg (N654) een personenauto aangetroffen in een sloot. Deze was daarvoor met hoge snelheid tegen een boom gereden. De politie sprak vanochtend al het vermoeden uit dat er mogelijk sprake was van zelfmoord. Nader onderzoek duidt daat inmiddels ook op.

Het onderzoek ter plekke kon rond 11.45 uur worden afgerond. Hierdoor is Landwinkel Elenbaas inmiddels weer bereikbaar.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op de website van 113 Zelfmoordpreventie: www.113.nl.

Jaap (25-10-2017 om 09:04)
Een diep triest gebeuren.....sterkte voor alle nabestaanden.
Een moeder (25-10-2017 om 08:10)
Zó triest.. zo’n verdriet, echte wanhoop..
Ex collega (24-10-2017 om 23:25)
O jongen...nog zo jong...sterkte en gecondoleerd
jaapverkeer (24-10-2017 om 16:46)
Horror. Een ramp voor de nabestaanden. En als samenleving verantwoordelijk. Sterkte ook aan de hulpverleners.
EHBO (24-10-2017 om 14:04)
Wat verschrikkelijk......sterkte voor de nabestaanden...