1 file van totaal 2 km

Slachtoffer Biggekerke stierf natuurlijke dood

Toegevoegd: 24-10-2017, 16.25 uur - Update: 24-10-2017, 16.49 uur
Onderzoek heeft uitgewezen dat er sprake was van een natuurlijke dood.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

BIGGEKERKE - De man die gisteren levenloos werd aangetroffen in een woning in Biggekerke stierf een natuurlijke dood. Dat zegt de politie na onderzoek.

Het levenloze lichaam werd rond 14.00 uur aangetroffen in een appartement aan de Schuitvlotstraat. Hij bleek al enige tijd geleden te zijn overleden. De technische recherche stelde een sporenonderzoek in en ook werden mensen uit de omgeving van de bewoner verhoord.

Maandag liet de politie al weten geen aanwijzingen te hebben voor een misdrijf. Vandaag heeft de politie desgevraagd bevestigd dat uit onderzoek definitief naar voren is gekomen dat er sprake was van een natuurlijk overlijden.

Johan (24-10-2017 om 18:28)
Erg triest dat je zo weinig contacten hebt dat zoiets nog kan gebeuren op een dorp.