Persoon overleden bij flatgebouw Goes

Toegevoegd: 05-11-2017, 18.47 uur - Update: 05-11-2017, 19.23 uur

GOES - In Goes is vanmiddag iemand overleden na een sprong van een flatgebouw. De politie is een onderzoek gestart.

Het slachtoffer werd rond 17.20 uur ontdekt op de parkeerplaats bij de flat 'Weidezicht'. De gewonde werd gereanimeerd maar ondanks de inzet van de ambulancedienst en een traumahelikopter overleed het slachtoffer ter plekke. De traumahelikopter landde bij de Nansenbaan.

Een technisch rechercheur uit Zeeland is momenteel samen met een Brabantse collega bij de flat om onderzoek te doen. De politie gaat er vooralsnog vanuit dat er sprake is geweest van een wanhoopsdaad. De brandweer heeft zeilen en een tent geplaatst rondom het slachtoffer.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op de website van 113 Zelfmoordpreventie: www.113.nl.

Thera (11-11-2017 om 16:56)
In en in triest voor de vrouw dat dit nog de enige uitweg bleek voor haar. Voor naasten zal het leven nooit meer zo zijn als vóór 17:20. Heel veel sterkte.
Kyra (9-11-2017 om 11:01)
Inderdaad, niet hierop reageren als je niets over deze vrouw weet. Ben er helaas bij geweest omdat ik hier woon, niks kunnen doen op zo’n moment en het meemaken is het vreselijkste wat me tot nu toe in mijn leven is overkomen. Alsjeblieft, praat niet over deze situaties en vrouw als je er niet bij bent geweest. Het is al erg genoeg dat zij deze keuze moest maken omdat ze geen uitweg meer zag, en helaas ook dat het voor altijd op mijn netvlies blijft staan. Sterkte voor familie..
C (6-11-2017 om 19:42)
Zo makkelijk om hierop te reageren en het gebrek aan zorg de schuld te geven. Vaak is het zo dat mensen geen hulp vragen of willen. Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden! Waarschijnlijk kon de betreffende persoon niet anders en zag dit helaas als enige uitweg.
Christien (6-11-2017 om 15:50)
Zo jammer dat deze discussies hier gedaan worden.Denk eens aan de familie,die dit ws ook leest.De situatie is al verdrietig genoeg.
Henk Hopjes (6-11-2017 om 15:11)
De voorbarige conclusies worden weer met ongeremde gretigheid uit de kast getrokken. Alleen omdat 'de zorg' falen kent, betekent niet dat elke situatie van een verward persoon of geval van zelfmoord daar aan toegekend kan worden. Dat is een belediging voor de vele mensen die in de sector werken en bovendien gewoon onwaar. Elke casus is anders, wie zegt dat deze persoon (als het werkelijk een zelfmoord betreft en niet een ongeluk of moord) wel bekend stond als depressief of onstabiel?
Jeroen (6-11-2017 om 13:47)
@ Kees, ik heb het woord aandacht niet gebruikt. Overigens kan extreme eenzaamheid hierbij wel een rol spelen. Maar het stikt van de instanties maar in de praktijk worden mensen vaak helemaal niet geholpen, zij worden steeds doorgestuurd naar een andere instantie, terwijl hen dat enorm veel energie kost en zij het niet op kunnen brengen, of zij worden met zeer onaangename opmerkingen nog verder de grond ingetrapt, of achter hun rug om worden dingen besloten die hen nog meer benadelen. Dit blijkt ook regelmatig wanneer het helaas al te laat is en er geen redding meer mogelijk is. Ik kan talloze voorbeelden geven. die helaas in de praktijk voorkomen. Helaas is dit de bittere realiteit.