Geen files

Grote politiecontrole bij clubfeest No Surrender

Toegevoegd: 07-11-2017, 19.56 uur
Grote politiecontrole bij clubfeest No Surrender
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

CLINGE - De politie is vanmiddag in groten getale uitgerukt naar Clinge voor een controle bij het clubhuis van motorclub No Surrender. Dat meldt Omroep Zeeland.

Er worden volgens de Omroep veel mensen verwacht voor een clubavond. Daarom heeft de politie besloten om een controle te houden, inclusief blaastest en automatische nummerbordherkenning (ANPR). Het feest van No Surrender wordt gehouden in het clubgebouw van de motorclub aan de 's-Gravenstraat in Clinge.

De politie controleert bij dat feest omdat politie, gemeenten en Openbaar Ministerie samen criminaliteit rond motorclubs harder aan willen pakken. Ook de Belastingdienst en de Belgische politie zijn bij de controle betrokken.

Bij de vorige controle bij een clubfeest van No Surrender in Clinge, in 2014, werden er twee boetes uitgedeeld voor rijden onder invloed. Verder bleek toen een clublid nog een openstaande boete te hebben en had een vrouwelijke bezoeker van het feest nog een openstaande gevangenisstraf.

a barendrecht (8-11-2017 om 13:39)
enorme overlast door onnodig machtsvertoon van politie en verspilling van belasting geld
John-Boy (8-11-2017 om 08:45)
Nou, nou, dat heb weer lekker wat opgeleverd zeg. Misschien kunnen ze dat geld beter besteden aan echte criminelen te vervolgen, witte boorden criminaliteit uit Den Haag bijvoorbeeld ....... Een normale controle langs de weg levert meer op dan dit hele onzinnige circus.
Dirk (7-11-2017 om 22:16)
Zo zo twee bekeuringen in 2014 dat is een hele goede reden om vandaag dat hele circus maar weer neer te zetten kost gelukkig niks