Man steekt gestolen spullen ex in brand

Toegevoegd: 18-11-2017, 11.48 uur
Man steekt gestolen spullen ex in brand
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

KRUININGEN - De politie heeft zaterdagochtend op de Stationsweg in Kruiningen een 30-jarige man uit Zierikzee aangehouden op verdenking van brandstichting en diefstal.

De man wordt ervan verdacht in de nacht van vrijdag op zaterdag spullen uit de woning van zijn ex in brand te hebben gestoken. Ook wordt hij ervan verdacht haar hond te hebben gestolen. De vrouw heeft hiervan aangifte gedaan.

De arrestatie vond rond 08.00 uur plaats. De man zit in de cel en moet nog worden verhoord.

Daan (20-11-2017 om 11:11)
Kunnen meerdere dingen zijn dat weet je niet dat weten alleen die mensen zelf!
Kees (18-11-2017 om 16:39)
Alleen verdacht van brandstichting en diefstal? Inbraak dus niet. Ik neem aan dat de deur open stond of dat zij hem heeft binnengelaten. Verder kan het motief zijn een zeer oneerlijke behandeling door haar waar hij boos op is geworden. Veel vrouwen halen alles uit de kast om je financieel kaal te plukken. En de hond van wie is die? Zij kan wel zeggen die is van mij maar als die gezamenlijk gehaald is bij het asiel dan kan hij daar anders over denken. Een bonnetje zal er niet meer van zijn. Meestal is het gezamenlijk bezit waar veel over gesteggeld word. En de hond is dan de dupe.