Koninklijke onderscheidingen vrijwilligers KNRM

Toegevoegd: 25-11-2017, 19.26 uur
Michael Neuwald, Bram Verhage, Peter Kesteloo en Rino van Voren.
© Foto: KNRM Breskens
Door: Manfred Berrevoets

BRESKENS - Tijdens het jaarlijkse bemanningsdiner van KNRM reddingstation Breskens zijn vier vrijwilligers in het zonnetje gezet. Zij ontvingen oorkondes en jaartekens behorende bij de Vrijwilligersmedaille voor Openbare Orde en Veiligheid.

Naast lekker eten en gezellig samenzijn had het diner ook een feestelijk tintje. Maar liefst vier bemanningsleden vierden een jubileum. Tussen het voor- en hoofdgerecht was er dan ook een klein officieel gedeelte. Na een toespraak van KNRM directeur Dedan Schmidt, werden de oorkondes en bijbehorende medaille of jaarteken uitgereikt door KNRM inspecteur Jaap van der Laan en burgemeester Marga Vermue.

Een Oorkonde Vrijwilligersmedaille Openbare Orde en Veiligheid werd uitgereikt aan Michael Neuwald en Bram Verhage, beide 30 jaar vrijwilliger, Peter Kesteloo (20 jaar vrijwilliger) en Rino van Voren (10 jaar vrijwilliger). Rino ontving de Vrijwilligersmedaille. De anderen het jaarteken behorende bij hun Vrijwilligersmedaille.

AntiGSM (27-11-2017 om 00:09)
Gefeliciteerd, wel verdiend!
ad (26-11-2017 om 11:50)
Van harte, jongens...