Kind omgekomen bij zwaar ongeluk Ritthem

Toegevoegd: 12-12-2017, 09.15 uur - Update: 16-12-2017, 10.11 uur

RITTHEM - Bij een zwaar verkeersongeval op de Sloeweg Noord bij Ritthem is vanochtend een kind om het leven gekomen. Dat zegt de politie.

Het ongeluk gebeurde rond 07.45 uur op de Sloeweg Noord (N254) tussen Middelburg en Ritthem. Rond 08.50 uur had de brandweer iedereen bevrijd. Volgens de politie is er één kind overleden en raakte een ander kind zwaargewond. Twee volwassenen zijn gewond naar het ziekenhuis gebracht.

Eén van de slachtoffers is per traumahelikopter afgevoerd. Er zijn zeker twee voertuigen bij het ongeluk betrokken. Vanwege de aanrijding is de weg momenteel in beide richtingen volledig dicht. Het verkeer dat achter het ongeluk moest stoppen, is onder begeleiding gekeerd. De politie doet sporenonderzoek.

Rond 06.10u ur gebeurde ook al een ongeluk op de Sloeweg Noord. Ook toen werd de brandweer opgeroepen maar hierbij zat niemand bekneld. Wel is er iemand per ambulance afgevoerd.

Elvira (12-12-2017 om 18:32)
Ik lees zojuist dat ook het meisje is overleden... Ik wil deze rubriek gebruiken om alle betrokkenen heel veel sterkte te wensen, maar in het bijzonder de ouders en familie van deze jonge kindertjes
een moeder (12-12-2017 om 17:24)
Geen woorden voor veel kracht en sterkte toegewenst voor allen die er by betrokken zyn .Ook hulpverlenders veel sterkte
Chiel (12-12-2017 om 16:29)
Sterkte voor alle nabestaanden, betrokkenen en hulpverleners!
adrie (12-12-2017 om 15:50)
Heel erg triest voor de ouders .. het andere kindje... alle familie en vrienden maar ook voor de bestuurder van de andere auto. Dit draag je je leven lang mee
Suzanne (12-12-2017 om 13:35)
Een nachtmerrie. Zo triest voor de slachtoffers. Ook voor de nabestaanden is het leven nu voorgoed veranderd en ongelofelijk zwaar geworden. Maar waarom moet er bij dit soort reacties altijd weer gezegd worden dat het zo erg is vlak voor de kerstdagen? Is het minder erg om een kind van twee te verliezen op andere dagen? Ik denk dat feestdagen voor de rest van het leven voor deze nabestaanden heel anders zullen zijn. Op welke dag of welke periode het ook had plaatsgevonden.
Mama (12-12-2017 om 13:33)
Verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Hopelijk worden het meisje en haar moeder weer helemaal gezond.