Omgekomen kind Ritthem is 2 jaar oud

Toegevoegd: 12-12-2017, 11.56 uur

RITTHEM - Het kind dat vanochtend om het leven kwam bij het verkeersongeval op de Sloeweg Noord bij Ritthem is een 2 jaar oud jongetje. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Volgens de politie is het jongetje afkomstig uit de gemeente Hulst. Bij het ongeluk raakte een meisje zwaargewond. Zij is volgens de politie 5 jaar oud. Dit slachtoffertje is per traumahelikopter afgevoerd naar het ziekenhuis in Rotterdam. Ook twee volwassenen raakten gewond. Hun personalia zijn nog niet bekend gemaakt.

De politie is een uitgebreid onderzoek gestart naar de toedracht van het ongeluk. Of plaatselijke gladheid een rol heeft gespeeld bij het ongeval wordt momenteel uitgezocht. De politie is ook nog op zoek naar getuigen die het ongeval hebben zien gebeuren.

marjoleintje (12-12-2017 om 23:08)
Wat erg erg erg ik ben ook in de rouw ach net als zoveel mensen maar dit is vreselijk ik denk aan de familie en wens ze heel veel sterkte en liefde toe heel veel sterkte en liefde! XXX
Elly (12-12-2017 om 22:20)
Lees nu net dat ook het andere kindje is overleden, weet nu even niet wat ik moet zeggen, anders dan met een grote brok in m’n keel heel veel sterkte voor allemaal maar in het bijzonder voor de moeder.
Jan (12-12-2017 om 19:28)
Het is bijna ondraaglijk wanneer zoveel verwachting zo plotseling omslaat in zoveel verdriet. Heel veel sterkte voor de ouders, familie en andere betrokkenen.
Mike (12-12-2017 om 17:27)
Ik rij daar vaak genoeg en telkens schiet dit horror scenario in een flits door mijn hoofd... Een vreselijke weg om te rijden. Zeker in de donkerte met regen of sneeuw. Deze weg is levensgevaarlijk! Heel veel sterkte voor iedereen.
Elly (12-12-2017 om 15:35)
Vreselijk, heel veel sterkte voor alle nabestaanden en voor de hulp verleners, dit valt niet mee, zeker als er zulke kleine kinderen bij betrokken zijn, waarvan een klein kind is overleden.
ad (12-12-2017 om 15:33)
STERKTE...