Meisje (8) overleden na ongeluk Krabbendijke

Toegevoegd: 19-12-2017, 18.39 uur
De politie heeft ter plaatse technisch onderzoek gedaan.
© Foto: Manfred Berrevoets
Door: Manfred Berrevoets

KRABBENDIJKE - Het 8-jarige meisje dat gistermiddag zwaargewond raakte bij een aanrijding in Krabbendijke is in het ziekenhuis overleden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Het meisje werd maandag rond 17.10 uur op de Oude Rijksweg bij Krabbendijke aangereden toen ze de weg overstak. Ze is ter plaatse behandeld door ambulancepersoneel en daarna met spoed naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht. Daar is ze later op de dag overleden.

De politie heeft ter plaatse technisch onderzoek gedaan. Over de exacte toedracht is nog niets bekend.

D. Kersten (27-12-2017 om 20:26)
Wat jammer dat enen Anja mijn intentie niet heeft begrepen! Zeker niet om wie dan ook pijn te doen. Deze maand is best wel gevoeliger, toch? Nogmaals jammer... zo is het pertinent niet bedoeld, beste nabestaanden!
MB (23-12-2017 om 20:39)
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte toegewenst! Gecondoleerd
Archaios (21-12-2017 om 03:27)
Wie kan hier het onpeilbare verdriet meten? Ouders, familie en bekende van het slachtoffer er wordt meegeleefd. Woorden schieten altijd te kort. Maar ik hoop op Gods ondersteuning en dat daar Troost gevonden mag worden.
annefieke (20-12-2017 om 13:28)
woorden schieten te kort, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
agnes vader (20-12-2017 om 12:38)
gecondoleerd wij denken aan de nabestaande en wensen hun veel sterkte.
Panda (20-12-2017 om 11:53)
Lieve mensen, Wat u echt voelt, kan ik niet voelen, omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.maar ik weet dat dit verschrikkelijk moet zijn voor u Ik wil u daarom vanuit mijn hart condoleren met dit grote verlies. En wens u heel veel sterkte, om dit te dragen.