1 file van totaal 3 km

Onderzoek omstandigheden ongeluk Noordgouwe

Toegevoegd: 14-01-2018, 18.43 uur
Politiemensen onderzoeken de fiets van het slachtoffer.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

NOORDGOUWE - De fietser die vannacht om het leven kwam in Noordgouwe is een 45-jarige man van Poolse afkomst. Het politie-onderzoek richt zich volgens een woordvoerder inmiddels op de verdere omstandigheden rond het fatale ongeluk.

De melding van het ongeluk op de Donkereweg kwam rond 05.20 uur binnen. Er kwamen twee ambulanceteams, een traumahelikopter en een brandweerploeg ter plekke maar desondanks overleed het slachtoffer ter plaatse.

Volgens de politie woonde de man in Zonnemaire. “Hij reed op een kleine damesfiets, die van hemzelf was. Uit het sporenonderzoek en het rechercheonderzoek is gebleken dat de man ten gevolge van het ongeluk is overleden”, aldus een woordvoerder.

Het onderzoek loopt nog want de politie heeft nog geen enkel idee waar het slachtoffer voor het ongeluk is geweest en wanneer hij op zijn damesfiets is gestapt. “We tasten nog in het duister over waar de man zaterdag is geweest.

De politie tast nog in het duister waar de man op zaterdag tot het ongeval is geweest. “Weet u meer wat de man zaterdag heeft gedaan? Of heeft u andere belangrijke informatie? Neem dan contact op met de politie”, aldus de woordvoerder.

Tom Helgers (15-1-2018 om 20:37)
@ Ja-Ja: laat het onderzoek gewoon aan de politie over alsjeblieft! Het is heel goed dat dit grondig wordt uitgezocht. Voor het zelfde geval was dit geen ongeval of wat dan ook. Al zijn er 10 mensen mee bezig, daar ia de politie juist voor.
Ja-Ja (15-1-2018 om 09:14)
Moet je dat met 6 personen doen?? En nog degene die niet op de foto staan. Fiets ziet er nog heel uit. Geen achterlicht. Alcohol bloedtest op persoon gedaan? [Kan ook geschrokken zijn van auto die langs reed.] Ok,ik ben een wijsneus.Maar daar zijn er meer van.
Adje (14-1-2018 om 20:18)
Gecondoleerd aan de familie en vrienden van de overleden man. Misschien is nog te vroeg in het onderzoek maar als politie wil weten waar deze man is geweest voor het ongeluk is misschien en foto van de overleden man een heel goede idee. Met de beschrijving van en dames fiets en man van 45 en pools afkomst schiet de onderzoek niet veel op .